Gå til innhold

Har dere kjøpt noen mammaklær?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt et par bukser og en kjole på H & M på nettet. Har ikke fått dem enda, men så fine ut!

Skrevet

har ikke kjøpt mamma klær men har funnet en fine topper og gensre på JC og Bik Bok samt en bukse på bik bok (jeans) som er god og tøyelig og lav på livet...er jo masse fint til oss gravide overalt...moten er jo tunika og vid om magen:)bik bok har og en del kule strikke kjoler/lang gensre som er kule til tights

Skrevet

Har ikkje kjøpt noe denne gangen. Har kun en topp fra forrige gang som kan brukes, men hadde ikke mye klær da, brukte stors sett mine vanlige klær, spesielt topper, mye topper med strikkejakke eller dressjakke utenpå. Brukte ikke noe mammaklær før i uke 21.

Må nok kjøpe et par bukser, men ikke rett ennå.

Skrevet

Jeg er 9 uker på vei og er ikke i nærheten av å trenge mammaklær enda.

Min erfaring fra forige svangerskap er at det er lurt å vente med å kjøpe klærne til du skal bruke de. Det er forskjellig fasong på mammaklær også. Rumpe og lår kan bli større enn du hadde regnet med og buksene bli alt for trange før du egentlig skal bruke de.

Det er også stor forskjell på hvordan en bærer barnet i magen. Noen får bare en spiss kul mens andre får mage som synes bakfra.

Mitt råd er å vente med å kjøpe så ikke en risikerer bom kjøp.

Jeg hadde noen bom kjøp sist fordi det var gøy å handle mammaklær.

Skrevet

Jeg er i min 12. uke nå og har kjøpt en mamma-dongribukse på h&m. Har noen kilo ekstra fra før og når jeg i tillegg har vært ganske småkvalm de fleste dagene MÅTTE jeg bare ha en bukse som ikke strammer i livet. Har ikke lagt på meg noe iflg badevekta, men merker det på buksene mine så magen vokser vel den.........

Skrevet

Buksene mine passer ikke lenger, og jeg orker ikke å ha noe under magen så jeg hadde ikke noe valg. Har kjøpt meg en jeans på Den kule mage, veldig fin men litt dyr. Har også kjøpt meg en sort litt penere bukse der som er kjempe deilig å ha på.

Ellers har jeg kjøpt litt lange topper og tunikaer som ikke er mammaklær, som jeg kunne ha kjøpt uansett. Jeg har en del lange topper og kjoler med mye strech i fra før som passer fint og som jeg sikkert kan bruke hele sommeren.

Skrevet

Jeg har heller ikke kjøpt meg noe enda...eller jo kjøpte en tunika på H&M, men det var ikke mammaklær da...vi er jo litt heldige som er gravide når vide klær er på moten da:) Lettere å kjøpe ting som ikke er så dyre da også!! Jeg er i uke 9+3, og har ikke lagt på meg enda, så jeg får vel smøre meg med tolmodighet jeg også så jeg ikke kjøper noe som aldri kommer til å passe :) Rart at shopping skal være så gøy :)

Skrevet

Jeg kjøpte meg en bukse på HM for en stund siden. Tidlig ja, men deilig å ha en bukse som ikke strammer.

Så har jeg endel klær fra forrige gang som kan brukes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...