Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Fortalte svigermor om babyen som skal komme i går... Og vi som trodde hun skulle bli glad?? Neidu... "Unger har dere vel nok som det er av eller? Det finnes noe som heter prevensjon, kanskje på tide på bruke det?" Var det vi fikk slengt i trynet.. Har mest lyst til slå til kjærringa på kjeften! Denne lille er kjærlighets-barnet vårt, det eneste barnet vi kommer til å få sammen... så ønsket... Synes det er så vondt jeg, og jeg fikk vondt av mannen min og..jeg så han fikk tårer i øynene.. Voksne , sterke, fine mannen min fikk tårer i øynene, han ønsker seg så denne lille, og han var så stolt så stolt... Er glad vi har moren min jeg, som nesten hoppa rundt av glede da hun fikk vite hun skulle bli mormor igjen, og har alt vært og shoppet baby-greier.. Er godt å vite at i allefall noen gleder seg sammen med oss..
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Det er trist med mennesker som ikke klarer å glede seg på andres vegne...også atpåtil ens egen familie.. Det sårer veldig.. Har opplevd noe av det samme selv,når vi fortalte at vi ventet nr 5. Det skal liksom ikke være greit å få flere enn 2...3 barn...Da opplever man å få spydige komentarer lik det du fikk... Nei...prøv å overse de som ikke har noe hyggelig å si...det er ikke alltid lett..men de er ikke verdt oppmerksomheten. Et nytt lite barn er et like stort mirakel hver gang....lykke til med kjærlighetsbarnet:-)
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Joda, kommentarer har jeg fått så det har holdt før.... Jeg har 5 fra før, og farmora der ønsket ikke dem heller.... mannen min har 3 fra før, og de har moren hans vært såå glad for.... Og så velger vi å få ett barn sammen, men denne lille passer vist ikke... Ble egentlig mest forbanna på mannen min sine vegne jeg da... der han satt med tårer i øynene... Synes det var skikkelig slemt sagt jeg, stygt sagt til sønnen sin.. men jeg ble ganske sjokka.... ramla jo nesten ut av sofaen jeg...
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Hei Terningkast6! Uff, for ei svigermor. Hvordan kan hun si noe slikt? Det er da ingen kvoter på hvor mange barn man kan få(iallfall ikke her i Norge)! Dessuten er det ikke hun som bestemmer over sønnen sin lenger, har hun glemt at sønnen hennes er voksen og selvstendig. Dette er et valg dere har gjort, å få barn sammen. Ja, det er godt som du sier at din mamma gleder seg masse. Lykke til! Vi får håpe at svigermor kommer på bedre tanker!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå