Gå til innhold

stor baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har akkurat vært på kontroll. er i uke 33+2 og legen min målte babyen til 3000g i dag.. er det flere som venter stor baby.. syntes det hørtes mye ut, med tanke på at jeg har 7 uker igjen til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen kan jo fremdeles bli under 4kg og da er den jo ikke såå stor. Det kommer jo an på hvor mye den legger på seg på slutten. Og jeg tar alltid slike målinger med en klype salt også. De målingene som ble utført på meg sist svangerskap (UL) stemte ikke helt. Hadde du UL eller bare anslo legen en vekt? Hva er SF-målet ditt?

Skrevet

var på ul. der målte legen hode ,hofter , lårbein og magemål.fikk stor baby sist på nesten 5 kg,. kan ikke si at jeg har lyst til å presse ut en så stor baby igjen..... håper på at legen har tatt feil.

Skrevet

Det skal mye til at denne blir 5kg, da må den jo legge på seg 2kg på sju uker.... Disse UL`ene gir en pekepinn, men de stemmer jo sjelden 100% da. Det gjorde iallfall ikke det på meg sist.

Skrevet

Skal på vektvurdering ultralyd neste mandag,er da i min 35 uke.Min siste tulle var 4340gr ved fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...