Gå til innhold

Noe så pinlig!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt våknet jeg av at det rant voldsomt nedover bena mine, jeg spratt opp av senga og ut på gangen hvor det rant videre. Jeg stod helt sjokkert og kjente at dette hadde jeg null kontroll over. Jeg ropte på sambo at :vannet går!!!! Og at nå skal vi føde!!!

Men etter å ha kommet litt til meg selv igjen og fikk luktet på dette (beklager ekle detaljer) så viste det seg at det var tiss!!!

Jeg hadde tisset på meg!!!

Er det virkelig mulig??? HUff, jeg ble så flau at jeg trodde jeg skulle dø på meg... :(

Har jo ikke hatt noen sånne uhell siden jeg var liten jente. Kan ikke fatte og begripe hva som skjedde i natt.. Klarte jo overhodet ikke å stoppe det! Og det kjentes ikke ut som at jeg tisset heller...

Huff.. Jaja.. det var mitt pinlige mandags-bidrag :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

tja......... min historie er også pinelig..........

sist mannen og jeg hadde sex........ fått orgasme begge to..........så reiser jeg meg opp............ stor våt flekk på lakenet......... veldig stor flekk.............. det var jeg som hadde lekket urin...........

gud så flau jeg var da.

trodde først det var fostervann......... men nei det var det ikke.

har ikke hadde sex med mannen siden det.................

hva synes du om det? pinelig det også ikke sant?

Skrevet

Er vel babyen som har ligget oppå blæren din. Anbefaler deg å begynne med bekkenbunnøvelser/knipeøvelser. Så slipper problemet å bli større. Skjer gjerne oftere etter fødsel også.

Men det er helt vanlig. Greit å ligge på et håndkle de siste ukene før termin. Vannet kan jo også gå - og man vil jo aller helst slippe å skifte madrass.

Skrevet

Ja, jeg tar øvelser og har merket at det hjelper mye.

Det kommer ikke lenger en "skvett" i trusa når jeg nyser og sånt.. Derfor ble jeg så utrolig paff da dette skjedde i natt, har jo ikke noe problem med den lukkemuskelen i det hele tatt :(

Og hadde det ikke vært for at det luktet urin, så hadde jeg fortsatt vært overbevist om at det var fostervann. Synes til og med magen har sunket sammen og blitt mindre.

Merkelig opplvelse... :/

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...