Gå til innhold

solskinnshistorie om blødninger!


Håp & lille Hopp-Overtid

Anbefalte innlegg

jeg har hatt blødninger og vært på UL 2 ganger. Første gang var for tidlig, så de kunne ikke se om det var liv. I dag var jeg igjen, og fikk se et lite hjerte banke!! Det er håp, dere som har blødninger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men siden jeg har mistet spenningen i brystene og blør som om jeg skulle hatt mensen så tror jeg nok at det ikke er noe håp i min situasjon.

 

Hvordan blødde du da?

 

(mye blodprat her nå hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre. Er selv 8 uker på vei og hadde noen dråper med friskt blod i går kveld. Har ikke hatt noe etter de dråpene. Fornuften sier at alt er bra men følelsene tar jo litt overhånd. Har snakt med lege som også har prøvt å roe meg ned.

Hvor langt på vei er du og hvor mye blødde du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå,så glad jeg ble på dine vegne nå!!!!:-)

 

Dette var gladnyheter for meg...

Har tenkt på deg i dag!!!

 

Masse lykke til videre!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippiiii jippiiii jippiiii...!!!!!!!!!!!!!!!!

helt nydelig!

nå har vel vi fått vårt hva bekymringer angår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk rosa, kjempeglad og kjempelettet nå!!! krysser fingre for deg på torsdag! til der andre er jeg er i min 8. uke. blødningene jeg har hatt er ca litt mindre enn vanlig mens og varte et par timer hver gang. Håper det går bra med dere andre og! Det er iallfall håp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja enig tyrjente...! så lettet det går an å bli! Etter å ha ventet på svar så lenge. har falt noen tårer i dag. :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint, lykke til videre! Det trenges positive historier om de som har blødninger og allikevel går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt blødninger i forrige uke, først på torsdag og så igjen litt på lørdag. Var på innvendig UL i dag (er forresten 9 uker på vei) og hjertet banket og slo. Spiren hadde vokst som normalt og alt sto bra til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....ja det gir håp å høre om deg og jeg kjenner meg igjen. Har hatt blødninger i dag......mens blødninger,men ikke så mye. Skal til legen i morgen og sjekke,men er bare 4 uker og 2 dager på vei.....så tidlig å se.Men jeg håper i det lengste at det skal gå bra:) tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også hatt blødninger nå i to-tre dager. Var på første kontroll hos legen min i går og ble sendt rett til sykehuset til UL. Der stod de klar fem minutt senere og jeg fikk hjelp med en gang. De mente alt stod bra til og at jeg var 6+6 dager på vei og ikke 7+5 som var min mens termin. Hjertet banken allerede og en liten kaffebønnepå 7,9 mm med pittesmå strå som armer var å se. Utrolig spennende!

Så jeg er beroliget foreløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gir meg håp å høre slikt. Er veldig spent for morgen dagen.....men er bare 4 +2 dager bare så sikkert ikke mye de får sett tenker jeg.

Du har hatt blødninger i 2-3 dager,men har det vært som mens blødning da? det føles slikt på meg....men at det er mindre blødninger. Har veldig mens murringer i magen også.Har en sønn fra før av og hadde ingen blødninger når jeg gikk med han....men vet at svangerskap er forskjellige. Min mor beroliger meg med at hun hadde mens i 4 månender når hun gikk med min søster i magen. Jeg er så usikker :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også slenge til at jeg et håp. jeg blødde et par dager i uke 5, 7 og 9. jeg er nå i uke 13=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oiiiii såpass.......blødde du mye el lite da?Hva gjorde de når du var 5 uker på vei? jeg skal til legen i morgen.....hatt blødninger i dag..men de ser vel mest sannsynelig ikke noe nå så tidlig.eller hva tror dere??er 4+2 uker på vei.

prøver å tenke positivt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blør bare litt. mer en spotting men ikke som mens.

ferskt blod. beklager hvis dette ble litt detaljert, men det er jo nyttig å høre litt på hverandre. jeg er jo ikke begeisteret men tar heller ikke sorgen på forskudd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte du på meg Lennox 73?

Jeg blødde ikke mye,(altså ikke en mens) men det var litt ja, som strakk seg over en 3-4dagers periode alle gangene.

Første gang ringte jeg lege og fikk da beskjed om at blødninger var vanlig (men det beroligger ikke en ung førstegangs) Jeg fikk UL i uke 6, og der så jeg det lille hjertet slå=)

 

Da jeg begynte og blø i uke 7 tenkte jeg at løpet var kjørt, men denne gangen ga det seg merkelig nok igjen.

Og i uke 9 var jeg heldigvis litt mer rolig.

 

Det jeg fikk beskjed om av min lege (alle sier jo forskjellig) var at blødninger er helt vanlig (så er jo det ikke alle som gir beskjed, og det trekker "statistikken" ned), noen blør ikke i det hele tatt, noen blør en gang mens andre kan ha blødninger gjenom hele svangerskapet.

 

En sa er kjennetegnet med mye blod og smerter (varierer også).

En venninne av meg blødde flere bind over en 3 dagers periode i uke 6 og hun har en nydelig sønn på 3 mnd;)

Så stemmer ikke alltid!

 

Og siden du er ca rundt forventet mens, så kan det rett og slett være en falsk mens også. fortvil ikke, ser at det er mange som opplever blødninger her inne og det går bra med de fleste=)

Ble litt rotete dette her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei prinsessa:)

 

Takk og takk......hjelper å høre slikt....selv om min feeling er blandet nå helt ærlig. Jeg har ikke foss blødd men kommet litt i flere timer nå:(Snakket med legevakten.......de beroliget meg med at hvis det er friskt blod ,så kan det være at rift i livmoren( hvor det finnes hinner som lett kan blø)

Din venninne blødde såpass mye,da e det håp for meg også:)

Mitt forrige svangerskap var problemfritt skjønner jeg nå......ingen blødninger og bekymringer.....men ingen svangerskap er like som sagt.

 

 

Jeg krysser fingrer og tær......man må ikke miste håpet ennå:)

Lykke til prinsessa og alle dere andre:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har du vondt..? prøv og tenk positivt (ja, jeg vet det ikke er lett), men som du har se over her så er det flere som har blødd, ogsom har klart seg! siden det er såpass tidlig er det for tidlig og se hjerteaktivitet,men du kan jo gåtil legen ogmåle hcg nivået.. ring og hør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen......Nei,ikke vondt og det er positivt :))) Hatt litt mens følelse bare.....litt muringer . Jeg prøver å tenke positivt.....men gudene skal vite at det er vanskelig.....jeg varierer fra å plutselig gråte til å le.......men sånn er det vel.Er sliten i hode merker jeg.....blir mye grubling:))))

Jeg skal til en spesialist i morgen.. vet hun er flink. Hun vil ta en ultralyd sa hun og en blodprøve.

Jeg trøster meg med at jeg har en velskapt sønn fra før og vet at jeg kan få flere friske barn:) går det feil denne gangen så er det vel en mening prøver jeg å si til meg selv.......men håper at jeg er heldig og at dette går braaaaaa:))))

Håper du er i form og alt går fint med deg ;)Takk for gode råd/tips

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du har fått timetidlig=)

Murringen komme av at limoren utvider seg, så den kan du slappe av på.men hvor lenge har du blødd nå? har du symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,greit med en time......så slipper man å gå å lure.

Jeg har blødd siden i ett tiden i dag.......men enda ikke hatt behov for å bytte bind :) det er positivt sa de på legevakten.

Tenkte på at man kan se eggsekken ca ved uke 5.....så mulig hun finner noe i morgen.Jeg har fortsatt symtomer......ømme bryster....murringer.humørsvigninger.

Din venninne som blødde så mye......vet du om det var rundt hennes ventede mens ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun var i uke 6, så var ikke rundt forventet mens (regner med hun har 28dagers syklyse), men det er vanlig og blø rundt mens.

Men jeg har en god følelse for deg, det er jo INGENTING som tilsier at du mister!! men er veldig godt og få det avkreftet. men du må oppdatre i morgen, så skal jeg stikke innom her og se!

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp,har lest at det er vanlig. Min mor hadde mens i 4 mnd med min søster,så ikke unaturlig at jeg gjør det sa legen:))))

Takk,godt at noen er positive.......veldig mange som er det og det hjelper litt. Ja, til legen klokka halv tolv i morgen formiddag. tenk hardt på meg da :))))) tvi tvi

vi snakkes i morgen......takk takk igjen for oppmuntrende ord:)))))))

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal tenke på deg og krysse det jeg har!! masse lykke til, som sagt har en god følelse=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...