Gå til innhold

El slim en uke etter el?Hva er det da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke ekspert paa dette, men har det likt selv!

Fikk ogsaa slim i to dager naa i helgen, og har bare en maate aa haandtere det paa: mer sex, hehe....altsaa utvidet pp.

Eller saa er vi saa heldige at vi har to eggslipp denne eller pr pp!

Eller saa er vi saa utrolig heldige at vi er gravide og har faatt nytt klima i underlivet, som minner om EL.

Eller saa er det en forklaring jeg ikke vet om, og det er fullt mulig...

Lykke til i hvert fall.

Oi oi snakk om vinn-vinn situasjon. enten er vi gravide (jaa!!!) eller så fikk vi en ny sjanse.

Jeg tenke ikke på at det kunne være el igjen. Men heldigvis så hadde vi oss en ordentlig tur i høyet igår, jeg kjente at det var ganske mange svømmere (sorry) og husker at jeg tenkte søren au at ikke det var el tider..da må det vel bli baby på oss denne måneden Femina! Når har du ikm?

Leste akkurat at om det kommer to omganger md eggløsningsslim så prøver kroppen på ny eggløsning. Det ble av en eller annen grunn ikke noe av den første. Egget kom ikke.

Har lest på flere sånne sider nå, men det kan ha vært på pernille.info.

Lykke til

Annonse

mens jeg prøvde så hadde jeg el-slim(lignet noe innmari iallefall) ca en gang i uken etter at TR hadde dratt..... DA jeg endelig ble gravid var det vel egentlig ikke noe forskjell, men det kom MASSE slim.... Kan ikke si at det var pga av graviditeten eller noe annet, men det lignet som sagt VELDIG på ELslim og jeg hadde det flere ganger hver pp... Og muligens kaskje en liten økning i mengde da jeg var blitt gravid.

Tror det er vanskelig (umulig???) å fastslå graviditet/ikke graviditet og El/graviditet ved hjelp av dette berømte slimet, og livmortappen :o) Men jeg skal ikke ta håpet fra dere. Kan jo også fortelle at jeg var "helt sikkert ikke gravid" da jeg plutselig testet positvit på dag 42 :o) Var sikker på at jeg hadde mistet TR, for på dag 36 var jeg så negativ som det gikk an å bli på CB. Og da det var fryktelig lenge siden sex allerede da så trodde jeg at om jeg var gravid ville det ha slått ut. (testet positivt 4 dager FØR IKM første graviditet ) Mn før legetime ble bestilt så måtte jeg nesten være 110% sikker...

Nå hørte jeg hjertelyd for første gang for en uke siden, og skal på ordinær UL i morgen :o)

Lykke til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...