Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så var det pån igjen med dårlig form....ryggen, nakken og rompa verker, noen dager med migrene, kvalmen har begynt å komme igjen når jeg blir sliten, hjertebanken er litt til og fra igjen, konstant sliten, armer og bein veier et tonn føles det som, skjelven både inni og uttapå, feber i går men ikke i dag(tempen var på under 36 i dag, det har den aldri vært før?), blir så nedfor av det hele, er i andre uka på ny jobb og orker ikke gå alle opplæringsvaktene engang, sukk. Begynte med penicillin mot uvi på torsdag, så er vel en kombinasjon av den og graviditeten, men begynte litt med alt før jeg starte på den. Kaste opp i dagtidlig, og det har jeg aldri gjort!! Kan jo være penicillinene som gjør det da.Off, off off, måtte bare få tømt meg, da det er så frustrerende. Får bare holde meg hjemme i dag og i mårra, snakke med legen i måra. Blir skikkelig deppa av det hele, alt blir svart og negativt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8589118-off-d%C3%A5rlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, veit det er normalt, og det er verdt det, men likevel så er det ikke det beste jeg vet å gå gravid når ingenting fungerer i kroppen. Har hatt nesten to mnd med det samme(var delvis sykmldt da, men friskmdlt nå), men så ble jeg ganske bra i tre uker, men nå er det der igjen. Sukk. Kunne ønske jeg kunne bruke den vesle energien jeg har til noe jeg synes er verdt, som å kunne bruke tid på sønnen min og få ordne litt rundt meg, men neida, det er den h... jobben som man liksom må på føles det. Vil bare være hjemme å kunne legge opp dagen slik at jeg kan klare å faktisk være våken på ettermiddagen og ikke dårlig form og utslitt slik at jeg får litt tid med resten av familien hvor jeg faktisk kan være litt deltagende og ikke tilskuer/sovende til alt som skjer. Selv om det bare er for noen mnd av livet mitt, så føler jeg at jeg ikke er skapt til arbe r.... av meg, det er ikke det som betyr noe i det lange løp (for meg da). Jobbe må man, men synes ikke jobben skal gå på bekostning av det som er aller viktigst for meg som er familien. Vi får ikke noe bedre tid til hverandre etter familieforøkselsen til høsten:) Vil ha en fin graviditet, ikke bare et slit pga jobb og mas. Gleder meg til høsten foresten:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8589118-off-d%C3%A5rlig/#findComment-8590482
Del på andre sider

Vi har ikke så mye tid til hverandre, vi heller.. vi jobber helt om hverandre pluss at jeg går skole så vi ser hverandre annen hver uke for å være nøyaktig..

Og dette er vårt første barn, og vi gleder oss sånn til høsten :)

men jeg føler ikke at jeg får nyte den tiden jeg har ennu... Energi er noe jeg hele tiden har, tror de andre hvertfall.. mens jeg egentlig holder på å sovne overalt.. hehe, litt komisk men slik er det bare..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8589118-off-d%C3%A5rlig/#findComment-8590605
Del på andre sider

Det er noe herk å være trøtt ja. Jeg er ingen enegibunt fra før, jeg kan sove støtt, men legen sier at jeg er frisk så da er jeg vel det. Men det blir 10 ganger værre når jeg er gravid. Men det værste er å være ¨så sliten at man sovner og ikke orker noe synes jeg nå, man vil jo gjerne fungere. Skjelver i beina når jeg må gå trapper og skjelver i armene og hendene hvis jeg må hjelpe sønnen vår å kle på seg. Bra jeg har en mann som er forståelsesfull, og gjør ca alt i huset:) Men ikke så lett for minstemann, som synes han ikke får finne på noe med mamma lengre. Skal snakke med legen i mårra, så da får jeg hvertfall sykmld de dagene jeg har vært borte fra jobb, har ikke krav på å bruke egenmld så da må man ha sykmld. Ikke så lettvint akkurat. Lykke til med skole og greier da, kunne ønske jeg var heltidsstudent igjen også, var lettere da, selv om pengepungen var mindre, hehe. Var planlagt at jeg skulle ha en liten en i siste skoleåret, men det gikk galt desverre, så da måtte det bli nå. Føles som en evighet til september.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8589118-off-d%C3%A5rlig/#findComment-8591778
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...