Gå til innhold

anonym anonym


Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

føler det blir flere og flere anonyme innlegg ettersom barna blir eldre... når de er bare noen uker gammel, er vel de fleste enige om hva som er bra og hva ikke... men jeg er rimelig sikker på at det blir mer krangling og forskjellige meninger fremover... *snufs*

jeg håper at ingen glemmer hvor koselig desemberklubben var/er og kanskje dropper anonym-knappen, selv om de har en annerledes mening... jeg tror de fleste her inne kommer ikke til å rakke ned på noen pga deres mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Selv om vi har forskjellige meninger, så bør vi ihvertfall ikke rakke ned på hverandre og vise hverandre respekt!

Greit å bruke anonym hvis det er "pinlige" spørsmål da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer er anonym av og til når jeg føler innlegga mine kan identifisere meg. Tenkte ikke så mye over det før men etter at denne siden kom på snakk med en bekjent, og ho spurte hva nikket mitt var. Da jeg ikke ville si det sa ho at det finner jeg no ut bare vent å se. Ho er kan en vel si en sladrekjerring og litt barnslig for alderen.DEt er også greit å stille spørsmål som anonym. Jeg tenker f.eks på ho med ekteskapsproblemer alle forstår vel hvorfor ho ikke ønsket å avsløre nicket sitt. Ellers er jeg anonym når jeg gir faglige råd som jeg føler kan identifisere yrket mitt.

 

Men i det siste har jeg gjort to store bommer og glemt å trykke på anonym kanppen når jeg egentlig ville være anonym.

 

En annen ting er når en er spydig. Du tenker kanskje på grøt ved 3mnd debatten. Jeg synes mine innlegg var saklige og ikke spydige. La merke til at det var noe anonyme innlegg fra andre. Mange føler veldig sterkt for det med morsmelk lengst mulig og ikke ekstra før barnet er minst 4mnd. All ekspertise og forskning sier det samme. Og viss en føler at noen gjør noe som ikke er bra for barna så skjønner jeg at de sier ifra. Men de burde kanskje ha brukt nicket eller formulert seg litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg å bruke anonymknappen i tilfelle meget intime emner men ellers synes jeg folk kan ha såpass ryggrad at de står fram med nicket sitt. Vi vet jo som regel ikke likevel hvem vedkommende er det virkelige livet. Har irritert meg mange ganger over de feige anonyme, jeg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og tror at desember klubben kan respektere hverandres forskjellige meninger som vi alltid har gjort! :-)

 

Jeg er ikke spesielt anonym. Naboen er her inne på DIB t.o.m :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seff er det greit å bruke anonym-knappen når det gjelder noe pinlig, men ellers synes jeg det er feigt..

 

yana.. bryr du deg om hva noen sladrehuer sier om deg? det er synd.. og når det gjelder "faglig råd" er det vel bare positiv å bruke nicket? kanskje noen ønsker å vite noe, og kan sende en mld til deg, siden de vet du er kvalifisert til å go råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er enig med Yana jeg.

 

 

vi vill gjerne tro at vi er åpne og akepsterer andres meninger.

men når det kommer til stykket så er mange av oss veldig "øm" overfor kritikk.

 

hvis jeg skal komme med kritikk,så hender det at jeg signerer anonym,men det er mest fordi jeg er redd for å bli "jaget" vekk.

pga missforståelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brukt anonymknappen jeg! For intime spørsmål vill jeg ikkje spørre om her..Men på den andre side er jeg ikkje spesielt flau av meg heller;-)) hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med anonym-knapp, så lenge den ikke blir "misbrukt" til å skrive spydige og frekke svar. Meeeen.... jeg synes nå det er koseligst med nick jeg da ;-) Synes seriøst de bør droppe anonym-knappen på enkelte andre forum her, er skikkelig dårlig stemning der!

 

Vi får satse på at desemberklubben forblir like koselig som alltid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes litt selvmotsigende ut ser jeg...Poenget var at man kan ha en knapp som ikke misbrukes- men på visse forum misbrukes den så mye at den bør fjernes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...