Snubi Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Vurderer å kjøpe denne trillen til vår gutt på 2 år og 7 mnd. Den ser så praktisk ut å ta med på tur, og så utrolig lett. Han har ikke behov for å legge ned ryggen lenger siden han ikke sover på dagtid mer, men jeg lurer litt på plassen. Hvor lang kan barnet være i denne? Har sett at den tar max 20 kg, og det går jo greit. Men det står lite om lengde. Hvordan er den å trille? Er hjulene og fjæringen god? Takker for tilbakemeldinger!
mammmamia ** Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Den er helt ypperlig! Lillegutten min på 3,5 år har fint plass i sin, særlig om vi tar av kalesjen, da kan han jo være så lang som bare det :-) Hjulene er kjempegode til å være paraplytrillehjul, siden de ikke er doble er de lette å manøvrere og supre å trille med :-) Vet ikke om det er noe særlig fjæring, men det trenger man da ikke på en "paraplytrille" heller :-)
prøvekluten+3små Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 bare eeeeelsker denne vogna jeg! er det beste vognkjøpet jeg noen sinne har gjort...den tar null plass,slitesterk,tydeligvis god å sitte i,har plass til storebror på fire og faktisk..enda han er 108 lang..nei,den vogna får kun ros fra denne kanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå