Gå til innhold

Til dere som har ammet lenge..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere aldri vært vekke fra gullet mer enn et par timer?? Jenta mi er nå 4 1/2mnd og har lyst å amme lenge enda, men klarer ikke pumpe meg og vil ikke være helt låst i mange måneder til....???? Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært borte et par tre kvelder... og da har han ikke spist stakkar hehe , men han var fornøyd likevel. Om ikke lenge begynner du med fast føde og da kan ta deg en tur ut vet du!

Skrevet

Jeg er vel det man kaller en langtidsammer, med henholdsvis 3 år og nå med 2åringen min...Jeg har aldri vært borte mer enn 3-4 timer fra de i ammeperioden. Litt kjipt, men samtidig tenker jeg at dette er en periode av mitt(forhåpentligvis)lange liv, og at det er verdt det. Nå må det nevnes at barna mine kom veldig spredt i alder(13 år mellom dem), og har jo da ikke ammet sammenhengende i 5 år:-) Men 2 åringen nå er på vei til å miste lysten på dagpuppingsene, og da skal jeg vel også begynne å flakse litt ute snart.

Skrevet

Har du forsøkt å melke for hånd? Etter å ha øvd litt syns jeg det var både kjappere og greiere enn pumping, og mye lettere å få igang utdrivingen enn med pumping.

Skrevet

Må legge til at jeg heller ikke får no dreis på denne pumpingen. Men da baby var mindre gikk det greit å pumpe, men nå er det ikke like mye fart i sakene. Er vel heller ikke særlig innstilt på å øke heller:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...