Gå til innhold

Hei, har noen spm ang laparaskopi (kikkhullsoperasjon)

Anbefalte innlegg

Hei, og god morgen jenter ;)

På onsdag skal jeg ha laparoskopi og lurer på hva dette innebærer.. vet jo litt, men vil høre litt fra dere som allerede har tatt en sånn operasjon. Hva skjer? Tar det lang tid? Må jeg regne med å bli sykmeldt?

Operasjonen finner sted på Gjøvik Sykehus... noen som har erfaring med lap. der?

Tekker og bukker for alle svar jeg får ;)

Fortsetter under...

god morgen!

jeg har ikke vært med på denne operasjonen, så jeg kan ikke hjelpe deg med annet enn å si at dersom du går inn på sykehuset telemark, og klikker på bokstaven L, så står det masse inf der.

Håper dette hjalp litt, og lykke til på onsdag!

Jeg hadde en laparaskopi før jeg ble gravid med lillemann,det er jo egentlig en undersøkelse av eggstokkene etter som jeg har forstått(?),i tilegg stakk de hull på alle cystene på eggstokkene,det har jo ofte den positive biefekten at man blir spontant gravid etter inngrepet(legen sa til meg at dette gjalt i hovedsak ca 3 mnder etter inngrepet-lillemann ble laget nesten på dagen 3 mnder etter inngrepet...:-))

Jag kom inn klokka 8 på morgene ble lagt i narkose mellom 9 og 10,klokka halv 4 henta sambo meg,da var jeg egentlig i grei form,litt ør etter narkosen,og vondt rundt om i kroppen,husker ikke hvor lenge jeg var sykemeldt men sikkert 2-3 dager,er vel kanskje litt individuelt,men skal jo bl.a ikke løfte etter på ....Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...