Gå til innhold

Ul tidlig!


Antijante

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hokki!

 

Jeg var på ul i forrige uke fordi jeg ikke visste hvor lagt jeg var kommet. Jeg så ingenting :( Gyn sa at det var fordi jeg var kommet så kort og at man ikke ser noe før rundt uke 6. Har tatt tre tester etter det (litt engstelig!) og alle er positive. Ikke noe vits å gå til ul før tidligst uke 8, det er det som er mest vanlig på tidlig ul.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Grunn til at jeg går så tidlig er bare for å se at det ikke er noe der som ikke skal være der. Sist jeg mistet var det masse prikker og klumper der...var redd det var blæremola...heldigvis var det ikke det, men jeg bare må se at det er normalt så langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ul i forje uke (var da 8+1), og så starten på et bitte lite mennenske. CRL var 15,1 mm og hjertet banket!!!! Ellers så var det godt å se at legen tok en grundig sjekk av livmoren+området der morkaken holder på å etablere seg. Jeg hadde hatt en blødning, så lettelsen var stor når alt var i orden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min første u var i uke 4+6,ekkelt!! så ingenting.. kunne bare konstantere at det var "noe" der. skal på ny ul på torsdag(12+2 da!) mer å se da ja:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, var på ul 5+0, så da kun en mørk flekk der spiren hadde festet seg i livmoren, ingenting annet. Var tilbake igjen 6+2, da så vi en liten bønne inne i denne mørke flekken samt et bitte lite bankende hjerte.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle

 

Var til ul idag ja, og der så vi en mørk flekk ja, 'noe' som skjer i livmora mi. Det var ingen blærer eller masse flekker som sist heldigvis, så so far so good! Slimhinna var 1,2 mm og det er vel bra, godt feste for spiren tror jeg :) Skal tilbake i uke 7, forhåpentligvis er det er bankende hjerte der da. Jeg fikk resept på crinone og for å være på den sikre siden. DET MÅ GÅ BRA NU!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...