smillamilla Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 slimproppen gikk for over to uker siden, og jeg har åpning.. og inatt har jeg hatt kynnere hele tida.. har ikke fått sove! men de er ikke veldig vonde (bare ubehagelige), og det blir ikke noe mer ut av de!!!!! sliten og sur! hva skal jeg gjøre for å få litt action? skal man ligge rolig i senga og hvile eller vaske hus og vinduer? (og sex går ikke for gubben er på jobb.. )
babyandme Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Dytter litt, for opplevd akkurat det samme.. null søvn i natt, og slet i hele går med vonde kynnere.. 7dager til termin her..
Bebbies i magen Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Det er sikkert ikke dette du vil høre og jeg har jo egentlig ikke peilig, Men jeg vil jo egentlig tro at det uansett starter når det er klart. Men sånn logisk tenkning så går man jo veldig ofte i åpningsfasen på sykehuset eller hjemme. Så det gjør sikkert ingenting om du beveger deg litt. Men jeg tror ikke jeg hadde gjort noe så jeg ble skikkelig sliten. Skal ha igjen litt krefter om ting starter også vettu. Også får du vente på gubben til han kommer hjem fra jobb. overraske han med litt sexy undertøy For nå skal den ungen ut
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Jeg ville ikke nødvendigvis slitt meg ut på å vaske hus og vinduer, men jeg ville nok vært oppe og gått for å få fart på sakene. Hvis ikke du er så trøtt etter natten at du vil ta deg en lur først. Det kan jo gjerne drøye ut litt siden du ikke har så vondt. Det hjelper uansett å gå, ikke legge seg ;0) Lykke til da, håper det tar seg opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå