Gå til innhold

April: Monica mor!!

Natta & Alexandra  *gravid*

Anbefalte innlegg

Heisann...

Tenkte bare at jeg skulle si at det var kjempe kjekt å være på besøk med dere på lørdag.. alexandra går å gjentar seg selv hele tiden, Reise besøke matalie ;o) Og ikke mins Matalie skrike... Husker visst veldig godt at natalie skreik.. hehe...

Men blir ei stund før jeg har tenkt meg til molde igjen.. Kommer ikke til å ta den ferga før det blir sommer tror jeg!!!!! Vente til sjøen har roa seg litt.. Var ei jente som satt rett bak oss som spydde, veldig morsomt når jeg satt å var såååå dårlig selv, så da måtte det bare skje når vi kom på land :o( Tor ( som jo aldri har vært sjøsyk) syns det var veldig morsomt at jeg greide å bli dårlig.. Det var jo ikke mer enn 1 meter høye bølger.. Men jeg er sikker på at de var minst 6 !?! hehe

Jaja, må vel tilbake om ikke så lenge uansett.. så da får vi prøve å treffe dere igjen :o) Har en følelse av at det blir mange turer fremover;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8588150-april-monica-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heeei! Off er det ikke typisk det med ferga da!! Jeg bruker som oftest å være livredd og lokalisere alle redningsvester, rømningsveier og alt slik mens jeg stirrer på hvor mye ferga "bikker", ja jeg er veeldig hysterisk av meg! :-p

Men når det var flere enn deg som kasta opp og så skjønner jeg det var ille altså! Misunner dere ikke i det hele tatt!!! Håper det blir finere vær til neste gang!!

Ja dere må komme mange ganger til!!! :D:D Det var kjempekoselig å møte dere igjen! Og så kom jo alle så godt overens! I tillegg så var det så koselig at småjentene lekte så fint sammen til slutt! Gikk en liten stund før Alexandra fikk låne lekene men når de først begynte å leke sammen så gikk det jo kjempefint!! :D:D

Vi kommer nok ikke til Spjelkavika på en stund tror jeg, kanskje om tre - fire uker! Men da må vi dra på akvariet en tur også! Synes det var så artig jeg! hehe! vi kunne kanskje dra tilbake til dere etterpå?

Men nå må jeg stikke igjen! Ei lita ei som krever sitt! hehe!

Men koselig at du "ropte" på meg! :D:D Så må du hilse mann og barn! :D

Klemmer fra Monica og Natalie

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8588150-april-monica-mor/#findComment-8626581
Del på andre sider

Hehe.. Jeg bryr ikke meg så mye om hvor slikt er jeg ( litt omvendt) jeg har nemlig veldig liten tro på at jeg noen gang kommer til å få bruk for det.. men derimot do og mulige plasser å spy har jeg full kontroll på ;o) *littflauja*

Ja, det var kjempe kjekt.. Og jentene lekte seg jo veldig fint ilag tilslutt.. alexandra går å snakker i tlf her og later som om det er natalie.. Hei matalie, leike, matalie lei seg... er vel de setningene som går igjen.. hehe.. så søt...

Har kjempe lyst på akvariet, så det er bare å si fra :o) Vi har jo fri mesteparten av tiden.. Og vi kan godt ta lunch her hos oss ja...

Men no er det på tide å komme seg i seng... Alexandra har jo fått det for seg at det er så morsomt å stå opp kl halv 7... Men i morra skal ikke tor på jobb, så da håper jeg at ho sover til 8 ihvertfall.,.. Lov å håpe!!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8588150-april-monica-mor/#findComment-8631497
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...