("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 12. mars 2007 #1 Del Skrevet 12. mars 2007 heisan alle sammen. jeg vurderer å dra nedover til stork for å begynne på runde to. fikk en nydelig datter for et år siden og har lyst på et barn til. i den forbindelse er det forskjellige ting jeg lurer på: Hvor lenge ventet dere med å prøve å få barn nr to? hvor lenge tok det dere å bli gravide igjen dvs gikk det fortere den andre gangen? ble gravid på første forsøk med min datter, men det trenger jo ikke å ha noen betydning den andre gangen.... synes dere at 2. svangerskap er vanskeligere enn svangerskap nr 1? ønsker alle dere prøvere og gravide lykke til stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8587819-vurderer-ny-runde-p%C3%A5-stork/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regnbuemor til 2 Skrevet 12. mars 2007 #2 Del Skrevet 12. mars 2007 Heisann! Vi ønsket oss to tette, og startet kartlegging av EL straks vi fikk tilbake menstrasjon. Vi fikk jenta vår i mai 2004, og ville aller helst startet nye forsøk høsten det året. Men vi ville kartlegge EL litt lenger, og ble enige om å ta første forsøk i februar 2005. Jeg hadde en fødselsdepresjon som jeg tok medisiner mot. Sluttet med disse des -04, og Stork nektet oss prøving før det var gått minst seks måneder. Dermed hadde vi vårt første forsøk på søskenlaging i august 2005. Jeg ble også gravid på første forsøk med lillejenta, så jeg håpet dette skulle gå raskt. Men det gjorde det desverre ikke. Men for all del, spiren satt til slutt. September 2006, da satt han seg fast, og jeg gikk inn i 3. trimester i dag:) Jeg har litt på følelsen av at kroppen regulerte dette selv. Jeg har vært veldig sliten, og vår lille jente er en krevende lita tulle. Vi hadde fem insemineringer i løpet av denne 13 mnd. perioden. Tok en lang pause etter tre forsøk. Da var EL forskjøvet med hele ti dager! Siste sp.målet ditt: Nei det er IKKE vanskeligere. Men det er annerledes:) Er tryggere nå. Like spent så klart. Har en trassalderunge i tillegg til mage og bekkenløsning, så utfordringene er forskjellig fra sist. Men det er ikke vanskeligere. Det er utrolig deilig, og vite at det vokser og gror en liten bror der inne. Uff det ble langt det her, sorry. Masse lykke til med nr. 2. Håper spiren sitter raskt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8587819-vurderer-ny-runde-p%C3%A5-stork/#findComment-8588232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå