Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her viser kalenderen 12 dager til termin, og ting kan (forhåpentligvis) skje når som helst! *skrekkblandet fryd*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 66 dager igjen.... Det er lenge det. Gleder meg masse til lille jenta skal komme ut.

Skrevet

11 dager!! Kan godt skje noe til helga synes jeg....... :)

Skrevet

9 dager til termin..... Men må nok psyke meg opp til å gå litt lenger.... Gikk nemmelig 17 dg på overtid sist....... :o(

Skrevet

"Kun" 46 dager igjen her...lenge nok spør du meg...men ser lyset i enden av tunellen:))

Skrevet

23 dager og netter igjen... ;) da er jeg vel snart fødeklar... :-)

Skrevet

70 dager

Skrevet

8 dager, det er helt uvirkelig(",) men så utrolig gøy..

Skrevet

11 dager over termin... Og særlig fornøyd med det.

Skrevet

25 dager igjen... Bare å holde seg fast og vente....

Skrevet

49 dager i gjen,. skal på kontroll i dag. spent på om legen mener å sette i gang fødselen tidligere denne gangen også, bærer vist et stort barn,...

Skrevet

41 dager igjen. Venter spent på vurdering for igangsetting. Håper egentlig å unngå det, men positivt å vite når ting skal skje.

Skrevet

har 56 dager igjen:) håper tida går fort....

Skrevet

5 dager igjen - jeg vil det skal skje NÅ :)

Skrevet

2 dager på overtid.

Dumme legen min sa han trodde jeg kom til å føde før tiden, så jeg føler på en måte jeg er over en uke på overtid og skikkelig lei.

Men, i dag skal jeg på undersøkelse på sykehuset. På fredag da jeg var der, var livmorhalsen helt flat og jeg hadde to cm åpning. Blir spennede å se om åpningen er større nå!

Skrevet

86 dager. Flyttet hit i dag, så det er vel igrunn ikke mulig å ha flere dager enn det igjen når man er her inne:)

Skrevet

15dager til termin idag :)

Skrevet

40 dager igjen, håper at legen sir ja til igangssetting ac fødselen min 2 uker før tiden......er helt ødelagt i bekkenet nå. Ska dit imorn, så håper jeg kommer tilbake med positive nyheter.....

Skrevet

79 dager igjen!!! Jippiiii, er på et nytt 10-tall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...