Gå til innhold

vil bli gravid

ca3ne

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på snart 20 år som har vært sammen med min kjæreste i 6 år, vi vi jerne starte familie, så jeg sluttet på p-sprøyten for ca 2 måneder siden.

så lurte jeg på når kan jeg ta en graviditetstest??? bør jeg vente noen uker eller kan jeg ta den noen dager etter?

venligst hilsen en som så jerne vil bli mamma snart! :)

Fortsetter under...

Annonse

eg sluttet på p-sprøyten i slutten av januar å fikk mensen tilbake 2-3 uker etterpå. som faktisk va like mangen dager som den eg hadde før eg startet på sprøyta å nå er de gått 3 uker ca siden eg va ferdi me mensen å denne siste uken har eg hatt mye luft i magen, følt meg bleik av og til. men de verste va at eg helte på å spy ette 2 glass med cider av alle ting. har enda ikke toke noe test. e ikke heilt klar for å få noe svar. men test deg heller når du har hatt mensen en gang elle noe. p-sprøyta kan vare i 4 månder til over et år etter slutt. så eg lure på ka så har hendt me meg. hehe

jeg vile bare si tusen takk ;)

men jeg har hatt mensen etter jeg sluttet på p-sprøyten jeg har hatt den 5 ganger etter jeg sluttet, jeg snakte me legen min å han sa at det ikke ville ta så veldi lang tid før jeg ble gravid i me at jeg ikke har gått så veldi lenge på den... men det vil tiden vise...

og nok en gang tusen takk :)

Mvh cathrine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...