Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 nå er det vel på tide å presse ut den hærsens ungen.. !! er dere ikke møkk leie...?? sjalu jeg i grunn... nettopp født, men savner følelsen rundt slutten av graviditeten, og sånn :/ forventning, og spenning, =) er vel på tide å produsere igjen hehe... lykke til alle sammen, det er HEEEELT fantastisk... både å føde og etterpå..
mayaya Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 hehe, joda, skulle gjerne fått litt action her, jeg :-)
godiva med 3 gull Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Feit gris er vel akkurat dekkende for det jeg føler meg som om dagen.. Har barn fra før, så ja gleder meg utrolig til å få dobbelt opp av de følelsene jeg allerede har.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Heldig du da som bare føler deg som en gris...jeg har 5 uker igjen og føler meg som en elefant.... Har også en fra før og gleder meg til å ha to sjarmtroll som stadig kommer med høydepunkter i dagen min!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Åhhh jeg får helt kriblinger i magen, dette er førstemann og er super spent! Helt sprøtt å tenke på at det snart skal komme en liten mini-meg-og-samboer- nurk Gleder meg såååååååå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå