Gå til innhold

Juli: da skal snuppa og jeg ut og reise alene...!

SnupsaTupsa

Anbefalte innlegg

på onsdag ettermiddag reiser Snuppa og jeg alene til Newcastle! Er kjempespent på hvordan dette skal gå. Fikk ikke kjøpe sete til henne så i utgangspunktet skal hun sitte på fanget hele veien. Hun er også ganske avhengig av senga si for å sove, men kan ikke akkurat få med den. Også er det pakkinga da... Max 15 kg, og sekken veier jo mye bare i seg selv, så fatter ikke hvordan jeg skal få med alt det nødvendige...!

Men, men kose oss håper jeg vi skal! Er spent og (gru)gleder meg! Men blir ille å reise fra lille babyen min i mange dager :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Go tur vennen!! Misunner deg jeg!!!

Kos deg du og bare nyt!! Lille Kaja har det såååååå fint hos bestemor og bestefar! Tenker bestemor kommer til å kose seg massevis også jeg.

Til Mia: vær snill med mamman din og tanta di!! Og kos deg i bøtter og spann!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går kjempebra!! Vi to har reist mye og alt ordner seg så lenge man ikke har for mye planer og for høye forventninger. Det er kjempefint å få anledning til å gjøre sånt. Skaper en masse fine minner. Husk kamera :)

Ha en kjempefin tur og kos dere masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur vennen min :o)

Og det kommer til å gå helt supert!! vi hadde jo ikke sete til Nora til Thailand heller, og det tok 15 timer - så dette går så bra så !!

Kos deg masse med Mia & søsteren din nå da!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :o)

Var supert og alt gikk fint stort sett!

Nå er jeg trøtt og sliten (kom hjem 24.30 ca), og har igjen to små her hjemme, så må slappe av litt... ;OP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...