Pigen. Skrevet 12. mars 2007 #1 Skrevet 12. mars 2007 Kan jeg spørre dere om råd?!? I min iver, kjøpte jeg før jul en Quinni speedi vogn for det var det jeg hadde så lyst på da. Nå når det nærmer seg at jeg skal ta den i bruk, angrer jeg litt, for jeg har funnet en/to andre vogner jeg har mer lyst på. Vognen er helt ubrukt og står i kjelleren vår, har ikke vært ute med den. Har lyst å selge den nå, for jeg vet om mange flere som har akkurat denne vognen (har lyst på en annen da jeg. hehe). Hvor mye kan jeg ta for en ubrukt vogn? Den var kjøpt før jul i 2006, så da regner jeg med at det er en 2006 vogn. Jeg betale 2000 kr for den på et sånn "nyåpningstilbud" på en butikk. Trenger råd før jeg eventuelt legger den ut for salg....
mayaya Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Du fikk den jo veldig rimelig også da, så jeg ville prøvd meg med en nokså god pris først, og heller satt den ned dersom det gikk tregt.. Dersom en vogn er helt ubrukt, ser man jo det raskt. På finn får man ha en annonse oppe i 60 dager, og kan endre underveis. Så om du setter inn en pris som ikke er så veldig langt unna det du ga først, kan du jo heller bare senke den litt senere? Vile jeg gjort iallefall :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå