Gå til innhold

Bare meg som ikke har sett noen slimpropp???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått det for meg at alle har sett denne berømte slimproppen, stemmer dette? har termin om en dag og har ikke sett snurten av den....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...

Skrevet

Jeg har heller ikke sett den... 12 dager igjen jeg da.

Skrevet

Jeg har ikke sett den jeg heller - hadde termin igår jeg.

Skrevet

Har ikke sett den jeg heller. Såg den ikke sist gang heller, så jeg tenker ikke så mye på det. Jeg har også termin om en dag, og går her og venter og venter og venter. Har hatt mens-vondt i magen nå i to dager og en del kynnere, men ingenting skjer...

Skrevet

ikke tenk på det!!"

da jeg fikk min første kom alt sammen på en gang!

slimpropp, fostervann og ungen... hehe

Skrevet

har heller ikke sett noe til den. har 5 dager igjen til termin.

har hatt masse utflod,men jordmor sa at det var vanlig. Hvis den ble mer klar og slimete,så kunne det være deler av "proppen"

Skrevet

Nope...ikke sett snurten av den. Men såg den heller ikke forrige gang. Kanskje det kom sammen med at vannet gikk?

Jaja.. Bare å smøre seg med tålmodighet.

Skrevet

Jordmor plukka ut den på meg denne gangen. Var vel like før hun tok vannet og ungen kom like etter..

Skrevet

nå ble jeg lettet, takk jenter:) er no ikke noe annet å gjøre enn å vente...

hallohallo; blir spennende å se hvem som føder først...eneste jeg har sett som har termin samme dag som meg:)

Skrevet

Ja det blir spennende:) Jeg fikk 18 dager før termin sist gang, så jeg begynner å bli temmelig utålmodig nå! Men jeg får bare tenke at det er max to uker igjen nå...

Skrevet

Ja, det var det da....men har jo hørt om de som går 18 dager over og mer...håper ikke det skjer men får no bare vente i spenning...kjennes ikke ut som noe e på gang for å være ærlig, men det kan jo hende at det bare PANG skjer...håpe håpe:)

Skrevet

Hvordan ser jeg og vet at det er proppen? Er det det samme som litt hvitlig utflod eller er proppen en skikkelig slimete propp? Kan noen svare meg på det?

Skrevet

Hos meg kom den samme dag som jeg fødte. Skjønt særlig mye slim synes jeg ikke det var, men skjønte at det var noe fra den da det kom brunaktig utflod (som gammelt blod). 16 timer senere hadde jeg prinsen min i armene. Så man må ikke nødvendigvis se noe til slimproppen.

Skrevet

Jeg har heller ikke sett noe til denne berømte slimproppen, har ikke peiling på hvordan den ser ut engang:) Har termin om 5 dager..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...