Gå til innhold

Medikamenter som brukes for at embroyet skal feste seg???

Anbefalte innlegg

En i familien min har sliti i en del år med å bli gravid.. vet ikke grunnen , men da hun blir gravid rekker hun å få vite at hun er det, og på 1legekontroll så slepper det.. altså hun mister.. har blitt gravid 4ganger på egenhånd, og hun har fått sine 3 prøver (er ikke sikker på om det er nedfryst el, de plasserer i allefall et befruktet egg, dere vet nok navnet) .. har lest at flere blir satt på diverese kurer og enkelte blodfortynnende for at et befruktetegg skal feste seg lettere.. dette har ikke hun fått høre om eller tilbud om, og utifra det jeg vet så er vel problemet at det befruktede egget ikke sitter ordentlig? HUn har hatt en (husker ikke navnet) utenfor livmoren, og har derfor kun en eggestokk, hvor stor er sjansen for at det skjer på den andre siden? hun vil jo ikke miste sin sjanse til å få barn i det heletatt..

håper på svar..

Fortsetter under...

Heisann,

Så bra at du bryr deg:) Godt å ha slike venner..

Det er flere alternative hjelpemidler man kan benytte seg av for å øke sjansen for vellykkehet.

Har bare noen eksempler: - akupunktur, babyklister, div homopatmidler (urter..). Kan se på kjerringrådforumet om det er no der også.. Men man kan vel ikke ta alt for god fisk. Selv har jeg prøvd akupunktur, også får vi se om det gir resultater..

Lykke til!

P.s.: Tror det er en eggleder hun har operert bort pga svangerskap utenfor livmor(ikke eggstokk), har gjort det selv.. :)

Hei Linda:)Jeg er ny her og vet sikkert ikke så mye som de andre jentene her inne.Men har ikke hørt om noe medikament som gjør at embryoet fester seg bedre,men vet at det er veldig viktig å ta Folsyre.Det er et B-vitamin som hindrer fosteret å få ryggmargsbrokk.

Hvor har du hørt at blodfortynnende skal hjelpe embryoet å feste seg bedre?Håper det stemmer.for det tar jeg:)Men for andre grunner da.

Du får be de det gjelder om å ta en sikkelig undresøkelse,så hun får vite hvorfor hun mister hele tiden.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...