Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 skal til syden, da vil jenta vår være 7 mnd. er det noen som har forslag til hva slags vogn som er greit på tur? vil at den skal være lett, med kurv under og hjul med litt størrelse og helst luft. bør det ikke være det da, hvis man skal ha den på ujevnt underlag og/eller i sand??? trenger en litt nettere og lettere enn quinny vogna som vi bruker idag.
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 vis jeg var deg ville jeg lånt en vogn dere nede. Mange hoteller og turistbyrper har mange forskjellige vogn til lån. Jeg selv gidder ikke dra med meg vogn/paraplytrille på ferie, kjøper heller en der nede for- 200-300 kr, som har kurv og liggende stilling. Ferierer i Croatia og der er prisene så lave.
Mari26 Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Jeg har brukt både Carena Easy og Teutonia Timmy i syden-begge var greie:)
mumsi tobarnsmor Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Vi var 3 veker i Thailand når snuppa vår var 6 mnd. Då fekk eg låne ei trille av ei vennine. Det var Maclaren og den er kjempegod, men eg veit at den er ganske dyr. Fordelen med å ha den med seg ned var at vi fekk den utlevert på flyplassane vi mellomlanda, men du skal kanskje ikkje mellomlande? Den legges sammen på langs og blir lang og smal og har bærehåndtak, mykje bedre enn dei som foldast over, syns eg (har ei sånn sjølv, den ville eg ikkje ta med). Den har dobble hjul både bak og framme og dei er større enn på mange andre triller. Vi trilla masse på stranda og d gjekk bra. Kalesja kan utvidast og leggast nesten over heile barnet, som er veldig praktisk med tanke på sol. Ein anna ting som eg ikkje tenkte på før eg for, men som faktisk var veldig viktig, (ivertfall i Thailand, for der er d så varmt) nemlig at det går an å løfte opp kalesja bak, slik at det blir full gjennomtrekk. Ryggen går også an å legge helt ned. Så ho sov faktisk i trilla nokre netter. Hvis eg skal sei noko negativt om den må det være at det er liten plass under (d gjelder alle triller som legges sammen på langs) og at den har en tendens til å vippe bakover hvis du henger mykje på håndtaka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå