Regnbuemor til 2 Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Da er jeg endelig 28+1. Patetisk og sitte oppe for å vente på at det skal bli nytt døgn, men sånn er det altså. Har gledet meg stort til å bli ferdig med det lange 2. trimesteret. Det begynte å bli veeeeldig kjedelig der nå. Og nå passer min eeeeenorme mage bedre inn også. Den ser mer ut som en 3. trimester mage, enn en 2. tri. Hilsen:
mayaya Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Velkommen hit!! 3 trim er en spennende tid! :-D Hilsen ei som snart er ferdig, håper hun :-p
@nita+Sebastian Skrevet 12. mars 2007 #3 Skrevet 12. mars 2007 Velkommen skal du være. Jeg synes også det var så utrolig deilig og komme inn på 3. trimester. 2. trimester er langt og på slutten blir man litt lei de samme innleggene man har sett en stund og som ikke gjelder en selv lenger. Ikke for å være ekkel altså )
Seriøst Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 Hei! Jeg hadde det på samme måte som deg! Har bare vert her siden lørdag, men nå vet vi at vi er i siste etappe!!!! :-) Mye gøyere her enn i andre tri!! ;-)
tina 79:) Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Hei, både du og magen er velkommen etter! Deilig å ta fatt på siste etappe ikke sant! Jeg er iallefall veldig glad for å kunne telle nedover nå. Selv om dagene ikke går så fort, så passerer ukene overraskende fort alikevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå