Gå til innhold

Dreamer?? Er du her nå??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei ikke så veldig...

Sende han en tekst melding i dag dam nwbs han var hos svigermor..

Den lyder så: "Kjæresten min. Jeg vil at vi skal prøve å få et barn til fra og med mai og ut sommer. Hvis det ikke klaffer innen denne tiden så er jeg veldig villig til å vente til etter jeg er ferdig med sykepleien. Enig? Møte meg på halvveisen her da, tenke på det? Vær så snill =o)"

Fikk til svar når han hadde kommet hjem at han skulle tenke på det til september...Hallooooo...Liksom poenge borte da...Men han skulle tenke på det og at jeg var innenfor den derre 6 av 10 mnd og da sa jeg at det er liksom derfor, fra mai til sommeren er over...Snakk om 4 mnd med prøving da...hvis han skulle si nei...

Den meldingen var jo kjempefin da! Bare koselig og ikke noe klandrende. Og det fungerte jo tydeligvis, siden han skulle tenke på det=) Er jo en god start bare det. Hehe, han misforsto tydeligvis litt siden han sa at han skulle tenke på det til september;-) Håper han blir med på det da!=)

Jeg og...sitter her med sommerfugler i magen...hihi...Bare så fort jeg tenker på det så kiler det...

Vi hadden en skikkelig krangel i går også, trodde det nesten ble slutt....Han sa han hadde gitt oss på nesten..=o( det var ikke gøy høre...Men når jeg nærmer meg mensen så skifter humøret mitt som skudd...Og han blir jo helt forbirra...Stakkar...=o)

Men vi fikk snakket ut og siden så har han hengt seg etter halsen min...Han vet jeg elsker å bli kysset på halsen...så der bodde han siden..

Uff..hva med deg..Hvordan går det med deg??

Uff så trist at dere hadde en så alvorlig krangel! Det hørtes ikke noe koselig ut. Så bra at det løste seg og at han har hengt seg etter halsen din etter det;-) Man trenger å få snakket skikkelig ut innimellom. Ga du han det brevet du skulle gi han forresten?

Det går bra med meg=) Skjønner ikke stort av syklusen min for tiden, har ikke hatt noe ordentlig stigning i tempen, så er i såfall på dag 20 uten EL! =( Men på fertilityfriend står det at jeg hadde EL den 7, så jeg håper på det=) Hadde sex to dager før det, så håper jo så smått. Snakker ikke så mye med sambo ang baby for tiden. Men han snakket om baby i hele går, på en positiv måte. Om hvor fint det hadde vært om jeg hadde en baby i magen osv, men det skal sies at han hadde fått i seg et par glass vin. Han var ikke like positiv til det i dag.

Annonse

Haha...måtte le litt nå ja...haha...Koselig da, viser jo at han er litt klar da..=o)

Hmm...men tar det ikke litt tid før det "setter" seg inn da??

Har også svingende sykluser...Denne gangen ble det 34 dager...Uff slitsomt...

Nei, har ikke gitt han brevet ennå...Blir ikke ferdig med det..Hmm, kanskje ikke vits i det nå...eller...? Ikke vet jeg...

Hvordan var konserten...??

Tar litt tid før den setter seg inn i syklusen ja, så får bare vente å se hva som skjer framover;-) Men tempen skal jo stige etter EL, og den har ikke steget noe særlig.

Slitsomt med sånne sykluser altså! 34 dager er en del, men som du sier er det bra så lenge den ikke går over 40;-)

Dere har jo hatt en veldig fin samtale nå virker det som, så du kan kanskje vente litt med det brevet. Gjøre det helt perfekt til en dag du ønsker å gi det til han=)

Konserten var kjempebra! Mye show, og hun er jo så flink til å synge og danse. Absolutt verdt pengene, det var kjempegøy!=D

det er jo bra..=o) godt du hadde det gøy=o)

Ja, tror jeg ikke skal nevne så veldig mye baby nå, kanskje han da blir enig...=o) Har også tenkt å ta det med ro her inne også...hehe..kanskje late som om jeg ikke er her inne i det hele tatt.. og skulle han ferske meg kan jeg jo bare si "må jo bare oppdatere meg litt..hehehe

Ja, greit med sykluser under 40 dager...Men nå vet jeg sånn ca når EL er innimellom=o)hehe

Hehe, greit å ha litt oversikt;-)

Sikkert fint å la baby-temaet ligge litt, så han får tenkt litt på forslaget ditt uten å føle seg presset. Lurer på hva som er grunnen til at de ikke er klare jeg. Om de bare mentalt ikke føler seg klare, om det har noe med ansvaret å gjøre, eller om de i det hele tatt vet hvorfor de vil vente. Håper vi snart får en spire i magen begge to. Gleder meg SÅ til den dagen jeg får en positiv graviditetstest!=)

hihi...jeg også...å bare tanken, kiiiiiler i magen...

uff kommer til å bli såååå knust når/hvis han sier nei..=o(

Ja, til pos tester...Har funnet ut at hvis jeg skulle bli gravid nå denne syklusen så blir min termin 24/12...hehehe men her på BIM så vil den bli 19/12...det var ganske stor gap i mellom da...

Ja lurer også på hvorfor de ikke blir klare. Din kan jeg jo egentlig skjønne...Gi slipp på ungdommen og bli foreldre er ikke bare bare... Men min skjønner jeg ikke hvilket planet han kommer fra...Klart det akn bli slitsomt, men jeg vet vi vil klare det,,Tviler ikke på oss i det hele tatt...Hmm...

Skjønner at du blir knust hvis han sier nei, men høres jo veldig positivt ut da. Så lenge han vil tenke på det er det jo stort håp! Krysser fingrene for at han sier ja.

Det var ganske stort gap ja. Satser på at du får termin på julaften, og at det er et tegn=) Bedre julegave kan man jo virkelig ikke få! Håper du får den fineste julegaven av alle=)

Har gjort det klart for sambo at han ikke trenger å gi opp ungdommen. Har sagt at han kan gå ut en dag i uka, slik som han gjør nå. Og han har sagt at han er ikke redd for å gi opp ungdomstiden sin. Tror det går mye på usikkehet i forhold til studier og framtid. Han vet jo ikke hva han kommer inn på. Kan jo forstå hva han mener. Men sier det igjen, ikke lett med sånne menn!

Annonse

Jo, men jeg har mac og den tar ikke alt...hehehe..noe å glede meg til etter skolen i morgen..=o)

hihi..men du skal legge meg nå..skal opp om 5 timer og skal holde et lite fordrag..greit å være opplagt da...=o)

Snakkes i morgen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...