mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Når jeg puster dypt inn, eller snufser "dypt", gjør det vondt under hø.bryst, har og begynt å få vondt i ryggen på høyre side.Dette spesielt på kveldene.Noen som vet hvorfor? kan det ha noen sammenheng med at hun ligger mest på hø.side? Slitasje??? hehe Er straks i uke 38
@nita+Sebastian Skrevet 12. mars 2007 #2 Skrevet 12. mars 2007 Støle muskler kanskje?? Jeg får sånn vondt når jeg har hatt perioder med tung pust. Da har jeg anstrengt meg så mye med pusten at jeg har forstrukket eller overanstrengt noen muskler/sener. Det er i allefall plagsomt.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2007 Men har ikke tung pust heller.. hmm merkelige greier!
ninsoer Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 er nok livmoren som er kommet så høyt opp at den presser på lungen.. fikk forklart d av JM sist jeg var der. og om babyen ligger mer på høyre side blir d jo enno mer press oppover under brystet..
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2007 aha i see På tide at ting synker litt snart her da, siden jeg har 2 uker igjen... Tanken på (kanskje) 4 uker gjør meg jo dårlig . Magen begynner å bli *SVÆR!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå