Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om en ukes tid, og har plass ved ullevål, men lurer på om barnet får låne klær på sykehuset mens vi er der?

Eller må jeg ta m mg en haug med babyklær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i Trondheim får man låne bodyer og tepper, men ikke noe anet.. Og seiden de fleste bor på pasienthotellet etter fødselen (og spiser i resturanten) blir man anbefalt å ta med noen få plagg til mini dersom man vil at den skal ha på seg noe når man går og spiser... :-)

Skrevet

Hmm.. ok, takk for svaret:)

Får pakke ned litt til babyen i første omgang, også får mannen min ta med seg flere klær hvis jeg trenger det.

Skrevet

Og så noe og ha på når dere skal reise hjem, da :-)

Skrevet

Ja det har jeg pakket, men bare lurte på angående når vi oppholder oss der.

Skrevet

Jeg har født på Ullevål, og da fikk vi ikke låne klær. Vi trodde ikke vi måtte ha med klær, så vi hadde lite med oss. Barnet vårt gulpet masse, så far måtte hjem og hente flere bodyer.

Skrevet

Er det teit å ta en tlf til sykehuset å spørre?

Jeg skal føde på kongsvinger og aner ikke hvordan de gjør det der. Men det er jo kjekt å vite liksom.

Skrevet

Jeg har født på Riksen og på Ahus. Begge steder var det masse klær til babyene. Bodyer, jakker (slike omslagsgensere/jakker), små bukser med fot og tepper i hauger og lass. Var aldri noe problem at det enkelte dager gikk mange skift. Det var alltid nytt klart, hvis ikke spurte jeg bare en pleier og de hentet fra et lager. Synes det var helt greit. Slapp å tenke på å ta med tøy, bortsett fra til hjemreise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...