Gå til innhold

mistet .. jeg..??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei.. er det noen som vet hvor i magen man som regel har vis det er sa .. ?? var på innvendig ul for en uke siden .. pga. blødninger,,hjertet banket... men har fortsatt å blø siden .. så i dag har jeg hatt vondt på høyre eggstokk.. og i dag /kveld kom det mer blod og klumper . nesten litt slik fiskeinnvoller ut... hm.. bare mye mindre.. Går det ann at det har sitti noe på eggstokken min i tilegg til at jeg bærer et foster inni meg.. ?? prøver å ane håp her nå jeg forstår dere... tror vel egentlig at min lille spire kom ut i veld .. men .... har ikke hatt vondt i magen liksom .. bare på eggstokken... og jeg vet jo at min lillr spire att inni magen min forig emandag... ååååååå dette er kke noe morro ... er så trist.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ beklager veldig, dette høres desverre ut som det e lite håp...

Har sjøl opplevd sa, så vet de e grusomt.

 

Bruk litt tid på å komme dæ gjennom det, og kom sterkere tilbake!

 

Æ ønske dæ all mulig hell videre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke peiling på hvordan en SA er/føles/ser ut.. men jeg syns det er kjempe synd på deg..du har all min medfølelse.. håper jo på dine vegene at alt er bra, men høres veldig ut som flere har beskrevet her inne da de har hatt SA.. håper alt ordner seg for deg, gikk det ikke denne gangen håper jeg du snart er tilbake. Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÅPER DET BESTE FOR DEG. hØRES IKKE HELT BRA UT, MEN SYNES DET ER BRA AT DU HOLDER HÅPET OPPE!!!!!!!!!!!!! LYKKE TIL OG HÅPER DET GÅR BRA MED DEG UANSETT UTFALL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...