Gå til innhold

Spark i ribbena...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snille jentene !!

Håper noen kan svare meg.. jeg har ikke kjent spark opp mot ribbena, er det normalt ?? Jeg kjenner mye liv, stort sett på høyre side.. men i dag var det litt på venstre,,, men altså ikke noe opp... legen sjekket sist at hodet lå langt ned i bekken som han sa, så han tvilte sterkt på at ungen snudde seg "feil" vei nå... noen som aner ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor langt du er kommet, men selv er jeg i uke 31. Jeg kjenner mest spark nedover mot skjeden og ellers varierer det mye hvor jeg kjenner det...men ikke noe mot ribbeina enda ihvertfall. Husker det var veldig ubehaglig når det skjedde i første svangerskap, men regner med det var mye senere når hodet festet seg..

Skrevet

Jeg er i uke 31 nå, og jeg har blitt sparket i ribbeina i flere uker nå. Er helt øm til tider... :-)

Skrevet

Det er nok ingen fasitsvar på dette, men som regel fester babyen seg senest 14 dgr til 1 uke før fødsel hos førstegangsfødende, mens for flergangsfødende behøver det ikke skje i det hele tatt..

Skrevet

Jeg er i slutten av uke 34....

Skrevet

er i uke 37.. og min baby har ikke sparket meg i ribbena..

de sier at d er svær smertefullt.. så om du slipper d burde du være glad..

d er i hvertfall jeg.. og nå er den jo så stor og har så liten plass at den får ikke til å sparke i ribbena mine hvertfall..

Skrevet

Tusen takk for svar jenter :o) Ja har hørt at det er smertefullt å få spark i ribbena, så er jo glad for det, bare lurte på om det var uvanlig ¨å ikke kjenne det i det hele tatt... men da roer jeg meg ned igjen og er happy med det jeg kjenner :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...