Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 sånn helt uten videre da jeg var ute å gikk tur i dag ble jeg plutselig veldig varm og uvel og etterhvert merket jeg at beina ikke helt klarte å bære meg. Måtte sette meg ned og var nok borte et par sekunder. Etter å ha sittet i ca 1-2 min begynte jeg å komme meg igjen og kunne etter 5 min begynne turen igjen - helt frisk igjen. Men merket at huden var veldig klam. Har litt høyt blodtrykk 140/80. Er i uke 30+4. Hva kan dette være - noe som har efrart lignende.
MAMMA1 Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Har også vært plaget med kvalme og svimmelhet i tillegg til å bli nummen i beina osv, men blodtrykket mitt er iflg legen helt fint.
ninsoer Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 har oxo hatt et par episoder som du forklarer men jeg har hatt BT fall da.. ligger på bt på 100-110/ 60.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 Det kan ha vært et blodtrykksfall, da blir man gjerne shaky, klam, kaldsvett og uvel. Sirkulasjonssystemet er ikke helt i vater under graviditeten, så siden du har lagt høyt kan det hende at det falt plutselig litt fort når du var ute.(Dette kan jo sef skje med de som har normalt blodtrykk og) Ut i fra din beskrivelse kan det høres sånn ut, men ta det opp med legen/jm ved neste kontroll du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå