Gå til innhold

Festeblødning, ingen mens, brun utflod, negativ test 4 dager over IKM!!!! Hjelp, hva skjer, forstår ingenting. Trenger desperat svar!


April 2006+Desember2007

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æ har desverre ikkje svaret, men vet flere her inne som har testa positivt ie stund etter ikm....sånn ca ei uka, kanskje..?

 

Enten så e bare mensen din forsinka (kan sikkert bli sein hvis man stresse f.eks...), eller så e du gravid, men produsere hcg litt langsomt.

 

Hvis du e kjempebekymra, kan du jo gå til legen, der kan dem ta blodprøve å måle hcg'en din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo være du har testa for tidli?eller brukt de digitaltestene der?de trenger mer hcg enn vanlig for å slå ut fikk jeg høre..

 

å si at hun har fått mensen blir vel å være litt vel skråsikker da..hun veit nå vel sjøl at hun ikke har fått det om dette er unormalt for henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men herrgud da, brunlig utflod og "festeblødning" når du skal ha mensen..! + en negativ test!!! Da er du desverre ikke gravid. Beklager å måtte være så pessimistisk men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.er sjøl meget gravid her jeg sitter da..og forsvarer,fordi jeg opplevde ca det samme:o) så syes ikke du ska ta fra henne alt håp nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...