Gå til innhold

Leger Uten Grenser


mira05¤mammaen til Ingeborg¤

Anbefalte innlegg

Jeg er på leting etter et sånt kjede som selges til inntekt for Leger Uten Grenser - noen som vet hva jeg mener? Det består av 3 "deler". Hvor kan jeg få tak i det?? Har prøvd hjemmesida til Leger Uten Grenser, men uten hell.. Setter stor pris på hjelp!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jeg vet jeg vet... Pilgrim er ansvarlig...Kjøpte selv smykke som går til inntekt til Leger uten grenser for noen år siden, kjempefint, men de lager ett nytt smykke eller annet produkt hvert år. 2007 er det solbriller, men se linken under for smykket i 2006... Det er ikke alle butikker som har smykket inne, forde butikkene ikke tjener noen ting på de.. men de bestiller om du ber om det !

 

Uansett kjempekule produkter og god sak..

 

http://www.vgb.no/9782/perma/117593/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm , innlegget borte ja! MESTERGULL, eller andre gullsmeder har det. Det er Pilgirm.dk som har denne fine tradisjonen. I år er det solbriller.. Men, det er ikke alle gullsmeder som vil ta inn smykket, for de tjener ingenting på det,men de "må" bestille på etterspørsel . Pilgrim tar produksjonskostnadene og salget går uavkortet til MSF eller Leger uten grenser....

Her i huset er vi feltpartnere for 220,- pr mnd....

 

Lyke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!:) Jeg så du hadde svart for en tid tilbake, men jeg fikk ikke opp innlegget.. Men nå har jeg sett det, og det var bra!:) Da skal jeg prøve litt til.. Har vært innom Mestergull her jeg bor, og de hadde det ikke. Var ikke veldig hjelpsomme, for å si det mildt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville de ikke bestille det engang ????? Jeg var relativt brysk da jeg ba de bestille for meg, for som sagt, de vil vel egentlig ikke siden de ikke tjener noe på det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte ikke om de ville bestille.. Spurte bare om de hadde det, og det hadde de ikke. Ferdig med det, liksom..;) Kanskje jeg skal gå tilbake og stille litt krav, da..?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...