Gå til innhold

Hei alle sammen! Hvordan....

Anbefalte innlegg

Går det med alle sammen??

Hehehe....er ikke så ofte her så kjekt å se hvem "kjente" og nye som er kommet...Fortelle litt da=o)

Litt om meg nå:

Krysser fingrene for harde livet nå, og håper vi blir prøver fra mai av..og det er ikke lenge...

Spurte samboeren min om vi ikke kunne blir prøvere fra mai og ut sommeren. Siden det er i første året på sykepleien det er snakk om...og litt lettere å få baby enn i andre og tredje året. Har hørt at det kan bli litt tøft, så da vil jeg få baby nå (tidlig 2008) eller vente til etter at jeg er ferdig med sykepleien...Håper han går med på det...Han skulle tenke på det hverfall og det er ikke så lenge til heller...Håper håper..hehe

Og selvsagt:

GRATULERER TIL ALLE SOM HAR BLITT GRAVIDE=oD

Klem fra meg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8585696-hei-alle-sammen-hvordan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper han blir med fra og med mai og ut sommeren...dette pga skolen...Litt vanskelig å forklare..=o) men prøver fra mai er fordi jeg da er i grense land for å få støtte fra lånekassa...=o)

Har sett nicket ditt ja...=o) er inne og smugleser...hihi...må holde meg oppdatert=o) Noen andre jeg vil se gå videre til 1 tri...=o)

Har selv vært her siden, ja snart 1 år siden, blir vel i mai tror jeg..hehe..

Og hvor ligger du i syklusen?IKM eller EL??

jeg er her fortsatt jeg babycakes *klemmepå*

skulle gjerne dratt over til 1.tri, og har bestemt at det kommer til å skje nå denne mnd.

har 4 dager igjen til ikm :)

eller? alt bra med deg og minsten?

håper samboeren din er med på mai planlegging. hadde vært sinnsykt koselig å få deg med over til 1.tri :) :) :)

klem fra

-oOOOStorken AirlineOOOo-:

Oj, spennende=o) Når skal du teste da??

Ja har en sønn på 3 år...Akkurat nå så er han syk..igjen..uff, slitsomt, men kos også da...Blir mye kosing da=o) Og da tenker man jo litt tilbake da han var bitteliten baby=o)hihi

Ja man blir fort avhengig av BIM...hihi

Lioevr 14pp:

*gode klemmer tilbake*

Vet du, jeg trodde du var på 1 tri nå...Uff, men godt du er ved godt mot da=o)

IKM om 4 dager...=oD noen symptomer?? hehehe...Det er jo kjempe spennende=o)

Har veldig lyst å følge over på 1 tri ja...=o) Og håper veldig han blir med på planen, for det er snakk om noen få mnd...Er jo veldig spent da...skal ikke nevne baby eller noe på ca en mnd...eller helt til han tar det opp...hihi

Masse klemmer fra meg=o)

Annonse

tenkte og teste i morgen dersom ikke tanta banker på døren=)

ja det er litt koz med små barn når di er syke, har hatt gutten om jeg er fadder på (2år gammel) i helgen mens moren var på jobb, og han var pjusken og litt forkjølt, ble bare sløving i sofan å barnetv titting på oss da=)

Er kos det da...Bare sitte foran tv og kose...=o)

Ook...Skal være her parat i morgen...starter sent og er ikke hjemme før senest halv fem..Uff, kjedelig med laamge dager...hehehe

Krysser fingrene jeg...(gjør alltid det jeg =o) )

klem fra meg..

tipper den blir negativ, har en dårligg følelse for denne pp...

men er den negativ kal vil heller prøve oss på en 08 baby og vente med "prøvinga" en måned og heller satse på mai vi og, kansje vi kan gå sammen inn på 1. trimester=)

hehe..

lange dager er fælt, vet ALT om det=/

først skole, så hjem og skifte og så på jobb,så er det rett hjem og i dusjen og i seng=)

da er det godt vi har noe som heter helg=)

Uff, så slitsomt..hehe...Har "bare" skole jeg da, så skal stoppe nå med den syingen på den fronten...hehe...

Kanskje det ja... Uff har funnet ut at det beste er få få 2008 baby i feb/mars...

Vi satser på det...Men håper det er noe nå da, for deg...hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...