Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Du er langt ifra alene om det! Er snart i uke 32, og det føles som en evighet til termin..selv om jeg vet tiden flyr og at jeg plutselig er der. Men det er jo naturlig å bli lei av å føle seg til tider "handikappet" med magen, mye blir så slitsomt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Hvis du synes det tar tid å komme til termin, så bare vendt til du evt. går på overtid.............. Da går tida sakte, gitt!
Tini 80 Skrevet 12. mars 2007 #5 Skrevet 12. mars 2007 Jeg og vil føde snart!!! Er så lei så lei.... er 35+3 , så jeg må nok belage meg på noen uker til. Hadde jeg bare fått sove om nettene, og hatt litt energi om dagene så hadde det sikkert vært lettere. Jaja, det er jo verdt det!
godiva med 3 gull Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Jeg vil også føde, og jeg tør også. Men så er jeg 11 dager over termin og temmelig ufyselig.. he he
shayan_jente_04.04. Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 jeg oxo vil føde nå, ska på sykehuset til vurdering om igangssetting av fødselen min 2 uker før termin ( håper det går i box ) , hvis legen godtar det blir det gjort om ca 3 ukers tid, selvom dset er lang tid så kan jeg leve med det....så vi får se hva legen sir da, kryss fingrer og tær for meg da jenter klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå