Gå til innhold

Noen som har vært borti Eggdonasjon i Finland?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei fowler! Tusen takk for svar. Å ja:) Vi vil gjerne høre deres erfaring.Vi har ikke bestilt no time til Finland enno.Jeg skal ta noen blodprøver først ang syklus og evt om æ kan produser egg selv. Spent på å høre fra deg ingen:)

Ta en kikke på www.artmedica.is

Utrolig flinke og dyktige på alle fag.

Får hjelp og informasjon ved første mail/tlf. Så ikke nøl, De er en av de beste klinikkene i europa på sitt felt.

Selv vært der, og fulltreff på første forsøk.

Annonse

Prisnivå er ca samme som Finland/Danmark etc

Bo og reise er ikke noe dyrt, slikt kan du også spørre om hjelp til på klinikken.

icelandair.no er billigste fly. Fra danmark er det veldig billig å reise til og fra Island.

• 2 uker senere...

Jeg var i Riga i mars IVF forsøk, ingen innsetting pga dårlig kvalitet. De anbefalte eggdonor, og vi sa ja til det. Jeg fikk tlf i dag at donor var funnet til oss. Dette blir spennende! Lykke til om dere velger Riga, det er ant. billigere der enn både Danmark og Finland og Norvegian flyr også dit...

Vi dro over dit etter å ha avtalt time der pr. e-mail/tlf De foretok alle prøver de trengte før start, vi hadde en lang samtale med legen som også da rådet oss til å ha ED. Men vi ville prøve vanlig IVF før vi gikk for ED, egentlig var det mest forloveden min som ville det. Det er ikke så nøye for meg å bære disse genene mine videre, tror det er viktigere for menn det. Vi fikk etter det første besøket med oss alle sprøyter og medisiner vi trengte for IVF, også dette billigere enn i Norge. Men når du skal ha ED er det ikke du som trenger mest av den slags. Forresten er medisinene billigere der borte enn i Norge, jeg tror halve prisen.... Selve Donorprogrammet de har koster ca 29000 NOK, dette inluderer medisiner til donor, UL for donor, uttak av egg, og betaling til donor. Foruten dette tror jeg og det innbefatter befruktning og "ruging". er noe usikker på innsetting. Jeg fikk med meg noe hormontabletter og sprøute for å sette ut syklusen min, dette kjøpte vi på apoteket før vi dro. Det kostet ikke så mye det jeg trengte!

Håper det ga deg en viss ide!! Lykke til! Lurer du på noe mer eng. dette, er det bare å spørre!

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...