Gå til innhold

Hvor mange her har blødd i svangerskapet, uten at det har skjedd noe mer?(samme som skravle)


Gjest

Anbefalte innlegg

Åååh først var det brunt og nå har det blitt litt mer rødt, men veldig mørk og ikke friskt i det hele tatt. Men jeg tror jo selvfølgelig at jeg mister.... å det er så kjpt å gå og lure!

 

bør jeg kontakte legen i morgen, eller virker det masete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra til legen i morgen. Blødninger skal alltid sjekkes - helst av gynokolog (med ul).

Jeg er gravid i 10 uke og hadde en blødning i forje uke (onsdag). Jeg ringte legevakten og fikk beskjed om at "det var sannsynligvis en SA, og ingenting jeg kunne gjøre!" Min samboer insisterte på at vi dro til legen, så vi satte oss i bilen. Kom heldigvis inn med en gang og fastlegen henviste meg til gynokolog. Var ikke lett å finne en som hadde ledig timne på kort varsel og hadde ul, så vi endte opp på en privat klinikk. Men de kronene var det vel verdt når jeg så det lille hjertet banke på skjermen! Det var også synelig en blodansamling der hvor morkaka holdt på å etablere seg, mest sannsynlig et blodkar som har bristet. Legen sykemeldte meg i 2 uker, med beskjed om å ta det med ro (ikke lett med en 2 åring i huset). Jeg skal på ny kontroll i neste uke, og vil passe på å ha tettere kontroller ved denne graviditeten. Slutter det å bløde er det stor sannsynlighet for at alt går bra (95% etter uke 8), så det er all grunn til å tro at alt går bra - men jeg er vettskremt, og tror at jeg kommer til å være en ordentelig "ruge" mor. Lykke til med deg og følg instinktet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk. Tror det er sa, for i dag blør jeg sånn vanlig mensen. Kvier meg såå fælt for å ringe legen. Vet ikke hvorfor, men føler meg så "hysterisk". Uff skal ringe nå, men gruer meg skikkelig....

 

Har også mistet "spenningen" i brystene så jeg regner med at det er noe på vei ut. Det er kjipt, men da regner jeg med at det ikke var meningen denne gangen.

 

Hvor lang tid må det gå før man prøver igjen egentlig?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte legen nå da og skal ringe igjen i morgen hvis det ikke gir seg å blø. Åh jeg har verdens mest fantastiske gynekolog. Han er så grei! Da skal jeg opp på sykehuset der han jobber og sjekkes...

 

Utrolig kjipt å måtte gå og vente, men men det er ikke noe å gjøre med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg blødde i uke 13 og 15. Er nå 32+2 og alt er supert med gullet... Trenger ikke å være noe galt.. :-)

 

Men, kan alltid være greit å få det sjekket.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...