Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Gjør de? Noen som har prøvd og det faktisk har funket på?
Gjest MMJ Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Hvilke kjærringråd? For å settes i gang, NEI!! Overhodet ikke, ikke på meg da
Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 11. mars 2007 #4 Skrevet 11. mars 2007 babyen kommer når den er klar... kjerringrådene jeg har forsøkt gjør bare at jeg blir liggende våken med vonde kynnere den natten...Sex f.eks... Trodde jeg hadde rier natt til mandag da sambo og jeg hadde sex for jeg hadde tak i magen hvert 5- 10 minutt og de varte 30 - 40 sek hver gang, det holdt på hele natta... Ringte føden og trodde noe skjedde.. men på morran gikk det bort.. hadde sex igjen den kvelden og det samme skjedde... bortkastet og veldig vondt...
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 Husker ikke akkurat hva det var, men det er noe fra naturens side som gjør at riene begynner og setter hele fødselsprosessen i gang..Kjerringrådene funker jo som regel aldri, så jeg har ikke tro på det. La naturen styre når tiden er moden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå