Gå til innhold

Tips og råd for og sette i gang!!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Er akkurat startet prosessen med å skulle bli gravid! Det vil si: vi har bestemt oss, pillen kastes også ser vi..... Men frostår jo at ting kan ta tid! Er det noen tipr dere vil komme med i forhold til hva er lurt å vite/ha kontroll på? Ser mange er veldig inne i telling av dager og syklus. Selv vet jeg jo ikke hvordan kroppen vil vise seg nå! Jeg har brukt p-pillen i ca 10 år, og aner ikke hvordan syklusen er når kroppen får bestemme selv!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8584771-tips-og-r%C3%A5d-for-og-sette-i-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og velkommen hit!

Det vil vel ta litt tid før kroppen og syklusen din stabiliserer seg, men en side jeg har brukt veldig mye og vil anbefale på det sterkeste er :

pernille.info (MYE bra stoff her).

Ellers er det et par linker på denne siden som innholder endel bra informasjon. Disse kan være lurt å se på.

Også må du selfølgelig komme innom her å bimme i ny og ned. Veldig mange hyggelige mennesker her, men jeg må advare deg om at det er fort gjort å bli hekta på bimming :o)

Lykke til med prøvingen!

Hei

Sikkert mange råd om tester, temping også videre................men tror det viktigste kanskje er å slappe av, kos dere med hverandre og tanken på at dere har bestemt dere for å bli foreldre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lykke til!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...