Gå til innhold

mye syk

Line&ina 21.11.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min baby har vært mye syk for å være bare snart fire mnd. Tror det er tredje gang hun er syk nå...Noen andre som opplever det samme? Sluttet å amme da hun var seks uker av forskjellige grunner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det motsatt. Flaskemelkungen vår er sjelden syk, min venninnes ammebaby er syk hele tiden. Tror det har mer med arv og miljø enn hvilken mat du gir.

Skrevet

Lager du ei og ei flaske fersk da eller flere måltider i gangen?

Gir du d-vitamin dråper?

Skrevet

Ingen d-vitamin og ingen tran. Brukte litt karvete for å hjelpe på magen.

Brukte litt ulike løsninger, men i starten lagde jeg ofte flere flasker som stod i kjøleskapet. Så varmet jeg så mye jeg trodde hun ville ha. Når hun ble større og drakk hele flasker laget jeg en flaske om gangen.

Forøvrig brukte jeg ullundertøy på henne og hun sov ute hver dag. Jeg var også veldig lite syk som baby. Og ser at venninner som selv var mye syk får barn som er mye syk.

Selv om babyen din er mye syk så trenger det ikke være noe du gjør galt.

Skrevet

(Jeg er ikke den anonyme, men svarer)

Min er også sjelden syk, han har vel ikke vært syk i det hele tatt, bare litegrann tett i nesen en periode. Får nå bare mme, fikk begge deler (men mindre og mindre mm) til drøye 2 mnd.

Jeg lager nå en og en flaske fersk, og gir D-vitamindråper i flasken. Håper ikke han blir mer syk senere!

Skrevet

Ja det har nok noe med arv å gjøre. Jeg har også vært mye syk.

Fikk selv kun morsmelk da jeg var liten, men min søster fikk kun mme og hun har aldri vært noe særlig syk... så det har vel ikke noe å si akkurat det nei. Men prøver iallfall nå å gi henne d-vitamin dråper

hver dag i flasken så får vi håpe det hjelper.

Skrevet

Baby som får mme trenger ikke ekstra tilskudd av d-vitamin :) Er d-vitamin i mme,ikke bra med for mye vitaminer heller. Jeg fikk beskjed på helsestasjon om ikke å gi d-vitamin når han fikk mme. Noe annet med tran pga omega3 og greier :)

Skrevet

Jeg spurte Nestlè og de sa at jeg kunne gi d-vitamin dråper ved siden av.(5 dråper) Men kan høre på helsestasjonen jeg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...