Gå til innhold

Foreldre og Barn - bladet


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg abonerer på foreldre og barn, jeg synes det er bra... er endel bra stoff der... kan verve deg om du vil?hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg abonnerer også på det. Er fornøyd med det. Er du itvil kan du jo kjøpe bladet i butikken en gang eller to først. Men da blir de jo litt dyrere enn ved abonnement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

 

Får kjøpe det å se! Lurer egentlig litt på når jeg skal få tid til å lese det da... Har enda ikke fått lest ut Det Nye, og nå kommer det vel nytt til uka.. Jeg driver også fortsatt å kjøper bøker i den tro at jeg kan lese like mye som før... Har bare 5 bøker som ligger å venter. (men nå er det heller ingen togturer til jobb om dagen)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..kjenner meg veldig igjen..;) Driver stadig og bestiller bøker og greier, og det hoper seg opp i hylla.. Dessuten abonnerer også jeg på Det Nye - uten at det blir lest.. Veeeldig økonomisk..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei,hei Lucia!!

Jeg syns foreldre og barn bladet er veldig informativt og nyttig...Men... ikke kjempemye tid til å lese om dagen da:)) Får ta det igjen senere...:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

giraff-sekk!!! da må jeg bare bestille.. ask elsker giraffer :) har det i babygymmen, sengesett og himmel :) og noen klær.. hehe... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har abonnert i maaange år.. til gutta ikke var småbarn lenger..

og nå har jeg akkurat tegnet nytt abonnement igjen, slik at jeg er "oppdatert" i småbarnsverdenen, hihi :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...