Gå til innhold

April: Sondre er blitt storebror!

@nneliten

Anbefalte innlegg

Hei!

10 dager etter termin ble Brede født på Storken i Bergen. Han var 52 cm og 3920 g og ganske lik på storebror - kjempeskjønn altså! Mye lettere fødsel denne gangen, heldigvis! (Nå er jeg overbevist om at jeg knakk halebeinet da jeg fødte Sondre...)

Brede har godt sovehjerte, spiser godt og vokser altfor fort ;-)

Sondre er veldig opptatt av lillebror, og overøser ham med kos og klemmer - men vi må passe på for plutselig gir han Brede et slag midt i planeten. Sondre vil helst leke med Brede, og gir ham (altfor mye) fart i vuggen mens han synger "disse på lisse". Ellers går han gjerne bort til vuggen og sier: "Kom! Opp!" og gjør forsøk på å løfte ham opp...noe han heldigvis ikke har mulighet til å klare.

Veldig kos med en baby i huset igjen! Men jammen er det forskjell på å skifte bleier på STORE Sondre og lille Brede!

Gled dere alle dere med voksende mager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :)

Så bra at fødselen gikk greit og at Sondre gleder seg over lillebror :)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ! GRATULERER så MYE!! ;) Så koslig å høre hvordan det går! Gleder oss veldig til det er vår tur, og er kjempespent på hvordan Annika vil takle overgangen..!! ;) Kan tenke meg at det blir noe det samme som hos dere, med slag i planeten og voldsom vugging.. ;) (Iallefall hvis vi skal se på hvordan hun vugger dukkene sine.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den lille.

Så fint å höre att allt har gått bra med födsel og att storebror koser seg med lillebror.

Kos dere masse.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååh:) Gratulerer så mangt som to-barns mor:-)

Du har en herlig tid i møte;) nyt den, for tiden går så altfor fort:-)

Klem fra

To små & mammaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med vel overstått fødsel og overgang til å være tobarnsmamma! Mer stress og enda større gleder kan jeg tenke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...