Gå til innhold

Er jeg helt på jordet nå? (Tanker om vognbytte...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en Quinny Freestyle XL3 Comfort for 1,5 år siden, med det i tankene at lillegutt kunne bruke den som sportsvogn og en evt. ny baby kunne overta den med bag senere. Var veldig fornøyd i starten, men nå synes jeg at den er vel tung... Har veldig lyst på å selge den og heller kjøpe en Emmaljunga Scooter eller Teutonia Timmy som lett sportsvogn til gutten som nå er 2 år. Han vil jo ha bruk for vogn en stund til, vel? Og kommer det en evt. ny baby kan jeg jo kjøpe en billig og brukt bagvogn da. (Bruker jo ikke det så lenge uansett)

Høres dette bortkastet ut (vet mannen kommr til å steile, for vi har vogner nok fra før, men jeg har enda ikke blitt 100% fornøyd....)?

Tar gjerne imot tips om hvordan jeg løser dette, og evt. vogn anbefalinger. Vil ikke ha 3 hjulsvogn denne gangen, og den må være lett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tror jeg Scooter'n er midt i blinken for deg,den er lett og veldig god å trille.Småen sov meget godt i den;-)

Den blir også liten når du slår den sammen...

Skrevet

Men hvordan er den å løfte ut og inn av bil da, i forhold til Quinnyen?

Skrevet

Har ikke erfaring med Quinny,men scooter'n er veldig lett hvertfall. venninna mi kjøpte min av meg,og hun har ryggproblemer og trengte å bytte ut ei tung kombi vogn med noe lettere.Og scooter'n skryter hun veldig av ;-)

Skrevet

Hvor mye kan jeg få igjen for den jeg har da, mon tro? Nok til å kjøpe en Scooter?

Også lurer jeg på om det er veldig uvant å ha barnet fra seg? Jeg er jo vant til å ha lillegull mot meg da... Er den grei å ha med på ferie? Reiser til Hellas i sommer, og må jo ha med en eller annen vogn til ham da...

Skrevet

Jeg brukte den fra han var ca 1,5 år,han likte best å sitte den veien,selv om jeg liker å ha muligheten til å velge kjøreretning ved dårlig vær o.l...men det gikk helt fint!

Jeg har ikke hatt den med på ferie utenlands,så det kan jeg ikke uttale meg om,annet enn jeg tror den vil fungere fint;-) Vi hadde den med i stasjonsvogna på Norge langs-ferie,og hadde god plass til bagasje ved siden av.

Skrevet

Tusen takk for svar, GompaGuri! Da skal jeg ile til butikken i morgen og kikke på den. Også må jeg prøve å få solgt den jeg har... Tar gjerne i mot synspunkter fra andre også. Kan jo hende at det er tull å bytte vogn...

Skrevet

Hei!

Jeg synes ikke du er helt på jordet fordi du tenker som meg!:)

Har også Quinny Free3xl nå og barnet mitt på 20 mnd. passer den fortsatt helt fint,men regner med å måtte bytte den ut over sommeren,for h*n er et "bare-sove-ute-barn",så da må vi nok ha mere plass.Er ganske sikker på å bytte den ut med en Scooter,ettersom vi også skal flytte mer landlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...