Gå til innhold

overnatting i Haugesund?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du prøvd sykehushotellet? De skryter fæt av det selv. Tror det heter Fonna.

Selv bodde jeg på Hotell Neptun...medium prisklasse. Ligger i utkanten av sentrum, bort fra sykehuset. Jeg ønsket å føle at jeg var på ferie i steden for å føle meg innlagt. Var jo ikke syk. Husk også å sjekke om du kan få noen rabatter på joteller gjennom feks coop kort, forsikring ol.

Jeg vet ikke om du får dekket hotell, Det fikk ikke vi da trygdekontoret mente vi kunne kjøre om morgen. Men det kan fort ta over to timer og det kan bli veldig tidlig når vi skulle være der kl 8.15. Du bør prøve å få overnatting så fort du kan, det var veldig vanskelig for to uker siden. Alle hotellene var fulle.Vi fikk tilslutt på sykehuset. Rica saga Hotell har en avtale med sykehuset, da blir det ca750kr.Lykke til!

Annonse

Hei

Jeg hadde egguttak sist mandag i Haugesund og vi betalte kr 800 på Neptun. Da fikk vi litt rabatt pga Coop kort. Det var det billigste jeg fant.

Det var ikke noe problem å få rom fra søndag til mandag, tror det er verre i ukedagen.

Få med bekreftelse fra sykehuset på hvilket tidspunkt du måtte møte. Er mulighet for å få dekket noe hvis du har time veldig tidlig.

Lykke til:-)

ja får ringe de i morgen. Hadde tenkt fra man til ons. Slippe å ta båten att og frem så mye. Vi bor lit utfor Stvg. Har og hørt at en kanskje har litt vondt å sånn etterpå,så tenkte det var greit sånn. Vet du hvor mye det koster for natta på sukehyshotellet?

Takker alle for svar:)

Lykke til til dere alle

klem:)

Hallo!

Lykke til med uthenting og innsetting:-)

Ikke for å blande meg, men er du sikker på at du vil overnatte? Kan bli veeeldig lange dager. Vi bor selv på Jæren utenfor Stavanger, og det gikk kjempefint å kjøre frem og tilbake. Har hatt innsetting 9 ganger..........., men bare 4 uthentinger. Husk at det er en hel dag at det ikke skjer noenting, greit å komme hjem å tenke på noe annet. Jeg har gått på jobb dagen mellom uthenting og innsetting. Dersom du timer det, kjører du rett på båten.

Lykke til uansett hva du velger.

Ett ord............shopping!

Jeg gikk direkte fra uttak og ned i gågata for å handle sist gang. Fant ut at det ikke er lurt å kjøpe sko i morfinrus. Merket ikke at det gjorde vondt.............måtte bytte de dagen etter. Hihi. Men.........det var morsomt å gå i butikker et annet sted, være borte hjemmefra, ta litt ferie, rusle sammen med mannen, gå på kino, være litt for oss selv. For oss har det vært viktig å tenke på det som en ferietur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...