Sanna&Simen Skrevet 11. mars 2007 #1 Del Skrevet 11. mars 2007 Vet ikke om dette funker, men prøver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 11. mars 2007 #2 Del Skrevet 11. mars 2007 Kult! Det går vel ikke med så verst fart heller? Jeg er hos mamma, er sikker på at ditt nett går like fort som mitt.... ) På tide at du kommer deg på DIB igjen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 11. mars 2007 Går ganske fort men liten skjerm ja! Får nett på tirsdag igjen! Blir bra! Lurer på om dette er dyrt? Aldri prøvd før faktisk. Men d er verdt d! Blir litt sms språk nå føler jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 12. mars 2007 #4 Del Skrevet 12. mars 2007 Huff, jeg skjønner nesten ikke hvordan du klarer deg uten DIB så lenge... Jeg er helt avhengig, jeg. Verste med å besøke svigermor er at jeg ikke får dibbet!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå