Gå til innhold

fort mage


januar!!

Anbefalte innlegg

jeg er gravid med nr 2. har ei på 11mnd. da jeg gikk gravid sist fikk jeg hele tiden høre at jeg ble så fort stor, men tnkte det bare var fordi folk viste det så tidlig (sa det rett etter testen var posetiv). tenkte derfor denne gangen at vi skulle holde det hemmelig for å se hvor fort folk merket det. jeg er nå 8 uker på vei og blei avslørt av familien pga magen på lørdag. er ikke dette veldig tidlig. det er jo folk som kan holde det hemmelig kjempe lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er syv uker i dag, og det viser ingenting på meg ennå! Har ikke vært gravid før, så jeg vet jo ikke. Er ganske høy da 184 cm, det har kanskje litt å si det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har en gutt på 12 mnd og er gravid igjen i snart uke 10. I forgje svangerskap hadde jeg ingen mage på dette tidspunktet, men denne gangen er jeg stor allerede. Så enten så er det to inni der eller så blir man kanskje større fortere siden det ikke er så lenge siden sist.. :) Jeg har ikke sagt det til så mange, bare mamma og noen nære venninner, men jeg merker at resten av familie kan se litt på magen, men ingen tørr å spørre.. hehe.. Ska til lege på tirsdag så kanskje jeg sier det til alle etter det.. Det er egenltig sambo som holder igjen, men jeg har sagt til han at folk må jo tru at jeg er blitt tykk, bare rundt magen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk ser det på meg også allerede.. Og jeg er ni uker på vei nå.. magen begynte å vises etter seks uker ca.. Klarer ikke skjule det lengre, så det får bare stå til, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magen min eksploderte som en ballong etter uke fem...men det er luft da:) sikkert..har samme nå kanskej litt mindre...men jeg synes det er koslig jeg,kan jo øve oss hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde et svangerskap som endte i uke 23+6 i aug06, nå er jeg gravid på nytt.. og magen er stor.. men mest utover dagen .. så er nok luft.. selvom den er større enn vanlig.. hehe.. la folk tro hva de vil.. gleder meg til at jeg virkelig er gravid, da ingen tviler lenger.. er forresten i uke 9+1 (kl er over 24.00)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kommer helt an på hvordan du bærer det.. jeg fikk også tidlig mage å ettervert svææær mage... men nå er jeg ikke så høy da.. 163cm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er bare 5+5 dager, men magen min er så oppblåst om kveldene, vel egentlig alt etter kl 2 så eser den ut:) ( er jo bare luft da ) Men detter er stor forskjel ifra mitt forrige svangerskap der eg ikkje fikk noe mage før uke 16-18. Men magen kommer nok sikkert tidligerer denne gang når det bare er 7 mnd siden eg fikk gutten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...