Gå til innhold

søvn


Mirakeljenta08

Anbefalte innlegg

gutten min må trilles i søvn? gjør egentlig det noe? er det noen som har tips til å få han til sove av seg selv, liker ikke å la han ligge å grøte.

håper på tips og råd+

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke synes det er et problem selv, så gjør det vel ingenting? Har det sånn her også, hun er en drøm å legge på kvelden, men dagen er helt håpløs, så etter MYE og konsekvent prøving, begynte jeg for et par mnd siden å trille henne i søvn. Og det fungerer. Synes egentlig at det er litt godt, for vi får masse frisk luft begge to. Vet det er mange sommå trille heeele tida for å få de til å sove, her holder det å få henne til å sove, så kan vi stoppe opp.

 

Ellers svarte jeg i et innlegg overfor her, om du gidder å lese - Nina Misvær eller Elizabet Pantley har skrevet bøker om søvn. Eller spør på helsestasjonen, de har også gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det e rgreit for han sovner når jeg triller. sovner da etter 3.4 minutter å sover godt. så da tror jeg bare fortsetter. takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve gradvis avvenning, ved å rugge han inne, deretter bare legge han i vogna... Har prøvd dette halvhjerta, kanskje derfor det ikke har fungert for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp kan jo prøve å se hvordan det går men liker ikke å høre han skriker. får se hvor sterk jeg er. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...