Gå til innhold

Hvor temper dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da tenker jeg både på om dere gjør det før dere står opp (det står i papirene jeg fikk fra gyn. ) og om dere temper i øret, munnen, under armen eller i stompen...

Vil liksom at resultatet skal bli best mulig og "fortelle" mest mulig, men dere som har holdt på en stund vet kanskje hvordan utslaget blir ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er viktig å tempe med en gang du våkner før du står opp, og til samme tid hver dag (og helst etter 3 timer sammenhengende søvn).

Jeg temper under arma (er ikke særlig nøyaktig men nærme nok). Dersom man får litt "rare" tempmålinger er det beste faktisk å tempe i vagina. Munnen, under tunga skal også være ganske nøyaktig.

Lykke til!

Skrevet

Jeg temper vaginalt nå, men under tunga tidligere. Hadde litt ustabile temper så tenkte jeg skulle prøve vaginalt, men det har vel nest å gjøre med at jeg ikke holder meg til et bestemt tidspunkt. Jeg temper når jeg våkner av meg selv eller klokka ringer. Ikke problemer med å finne EL likevel, så da gidder jeg ikke stresse mer med tidspunkt. Prøver å holde meg mellom 6-8, men som regel rundt 7.00.

Skrevet

Jeg temper under tunga.

Av det MaybeMe skriver - forstår jeg at du ikke har fått gode nok resultater under tunga.

Jeg får typisk 36,3 etter eggløsning hvis jeg våkner til klokka, dvs er i dyp søvn.

Dersom jeg våkner av meg selv er den typisk 36,4 eller 36,3.

Skrevet

I munnen :o) Frister ikke å gjøre det nedentil nei!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...