Gjest Skrevet 11. mars 2007 #1 Del Skrevet 11. mars 2007 40 i feber, snørr, hoste og ufattelig grinete, det er oss akkuratt nå. Helt utrolig hvor ofte lillegutt får dette dritet altså. Vi var på kontroll onsdag med ørene hans, og de er fremdeles ikke bra. Legen spurte om hvordan pusten var nå, og jeg sa nå hadde vi vært bra noen uker. Skulle jeg aldri sagt, for fredag ble han syk igjen. Skal på ny kontroll med ørene 30. mars, og er de ikke bra da, blir vi henvist videre for å vurdere dren Spørs om ikke vi blir henvist til barnelege for å se om han har astma og Litt lei i kveld, kan man si. Tre hjørnetenner på vei i tillegg, så stakkars lille gutten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 14. mars 2007 #2 Del Skrevet 14. mars 2007 oj, oj, oj. Så ofte han er syk, det er ikke morro. Men så har ikke denne vinteren vært snill heller. Det er jo sånn brå overgang i været at det er ikke rart de er så mye syke. Even har også vært mye syk, og nå håper jeg han holder seg frisk en stund fremover........ Bank i bordet.... Dere får ha god bedring og håper dere har det bedre nå. KLemmer i kø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #3 Del Skrevet 14. mars 2007 Takk for gode klemmer Han er heldigvis bra nå, men som jeg skrev i et annet innlegg, er han skikkelig GRINETE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå