Nettisen 2 barnsmor snart3;) Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Hei hei Jeg hadde en svært traumatisk fødsel forige gang og skal derfor enten bli satt på kur 2 uker før termin eller keisersnitt. Forigemann var hele 4760 gr og 53 cm og 38 rundt hodet. Fikk en stooor rift som jeg sliter med enda 1,5 år etter fødselen.. Har fått beskjed om at hvis jeg får samme rift gjen så kan jeg være ødelagt for livet.. Frister ikke det da.. Men samtidig så sier de at det beste er naturlig vaginal fødsel, blir litt forvirret av alt de sier. Men hvis gutten i magen nå nærmer seg forige sin fødselsvekt blir det keisersnitt.. Skal på KK den 22 og få estimert vekten og da skal de bestemme seg for om det blir keisersnitt eller kur på meg.. Sliter masse med angst rundt dette... Noen som har noen gode råd til meg?? Sliter veldig med tanker rundt alt dette her... klarer ikke forberede meg til begge deler... Takker for alle gode råd og svar...
mayaya Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Hør hva de estimerer, men blir det en stor baby igjen, ville jeg nok muligens valgt ks.. Det kommer et liv etter fødselen også.. Men lykke til med valget ditt!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå