Gå til innhold

Enig om pilleslutt! Negativ info om p-piller og hormonprevensjon (linker)

Anbefalte innlegg

Hei Hei =)

Nå har jeg blitt enig med sambo om å slutte på p-pillene, iallefall etter jeg viste han artiklene jeg fant på nettet. Så da blir det gummi framover..

Artikler:

http://www.dagbladet.no/dinside/2007/03/08/494377.html

http://www.matoghelse.no/index.php?id=309755

Fortsetter under...

dette var kjekt å vite...

Hehe...har sendt en link videre til sambo min, så han får lese...

Går jo ikke på ikke på pillene nå, men han vil at jeg skal starte på de igjen og det vil jeg ikke...

Takk for info...Men det er jo bedre med gummi enn med en kropp med masse hormoner...=o)

Så bra =)

Tenkte jeg skulle poste det inn her, så det kunne vises til samboere som syns pillen var et godt alternativ..

Godt dere fikk bruk for de, det fikk jeg... Fikk en liten støkk i meg når jeg leste de artiklene..

Gjør det vettu, selv om han kanskje ikke har så lyst til å si det til deg :P hehe...

Lurer på hva jeg skal gjøre frem til sambo er klar jeg... Er ganske kjedelig med gummi også egentlig... Noen forslag?

Annonse

Hahaha... Nei, ingen forslag.Sliter selv her...Har i det siste mast ganske mye om baby, så tror han bbegynner å bli lei...

Men har kommet med et forsalg til han da...Håper å komme inn på sykepleien nå til høst da...

Så jeg spurte han om vi ikke kunne starte prøving nå til mai og ut sommeren, for da er jeg jo innen for de 6 av 10 mnd for å få støtte...hehe...Spurte om han kunne tenke på det da...Han sa at det måtte jo være sånn at jeg fikk retten av de 6 mnd.Skjønner??

Så sa han ay han skulle tenke på det til sep...håper det var hans måte å spøke litt. for ellers var jo hele poenge borte...

Men jeg spurtet dette fordi etter det jeg har hørt så er det bare teori 1.året og masse praksis i de to andre årene, og disse er tunge...

Så da er det bare å vente i to mnd og høre...skal ikke nevne noe på de to mnd...det kommer til å bli vanskelig...hehehe...

Så sitter her med sommerfugler i magen...hehehe...

Du er heldigere enn meg :P Jeg fikk beskjed om at 24 var en grei aldri, han aner ikke hvorfor akkurat da, heller ikke lagt noen utdanningsplaner o.l fram til da.. Han har bare bestemt seg for det.... Å babysjuk som jeg er, så har jo nettopp babyer vært samtaleemne den siste tiden, men redd min sambo begynner å gå litt lei også.. Så nå skal jeg holde helt kjeft, og vente i spenning... Heh... Får se hvor lenge jeg klarer det da :P

Får heller prøve å skravle fra meg her inne ;)

*Stinemoj*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...